۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از پایگاه خبری صبح قزوین
کد خبر: ۲۱۳۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۱ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از پایگاه خبری صبح قزوین

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از تلاش‌های این پایگاه در انعکاس اخبار حوزه سلامت قدردانی کردند.

بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی  استان  از پایگاه خبری صبح قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، دکتر مهدی یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محسن ادهمی مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید رجایی، حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی و سید حسن موسوی کارشناس روابط عمومی علوم پزشکی قزوین با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با تبریک به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های این پایگاه در انعکاس اخبار حوزه سلامت قدردانی کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این دیدار با تشکر از تلاش خبرنگاران در تولید اخبار اظهار کرد: اطمینان قلبی و رسیدن به آرامش اوج هدف از خلقت خداوند متعال است و هرکس این احساس را برای انسان‌ها به ارمغان آورد به نوعی از عاملان خدا محسوب می‌شود.
وی افزود: مسئولین جامعه اندکی از این موضوع غافل هستند که رسیدن به آرامش و اطمینان قلبی خیلی وابسته به ابزار مادی و امکانات نیست اتفاقا برخلاف این امر، بسیاری از ابزار و وسایل تولید شده مخل آرامش انسان هستند اما در هر حال این فرهنگ اشتباهی است که در جامعه ایجاد شده است.
یوسفی تصریح کرد: هم‌اکنون سه بحران خانواده، آب و آبادانی و بحران فضای مجازی به مقوله اصلی کشور تبدیل شده است که جامعه به نوعی با این بحران‌ها سردرگریبان شده است این در حالی است که همه این مباحث یاد شده کنار گذاشته شده و به مقوله‌های فرعی پرداخته می‌شود.
وی عنوان کرد: باید با انجام اقدامات اساسی شرایط قوام و استحکام خانواده‌ها فراهم شود زیرا نگاه مردم به زندگی وابسته به ابزار و تجملات شده است و در واقع مردم آسایش خود را در داشتن اشیاء و امکانات رفاهی جستجو می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در جامعه گفت: با توجه به شرایط دنیای کنونی باید تلاش شود تا با فرهنگ‌سازی و تعریف اولویت‌های درست در زندگی نگاه آحاد جامعه را برای داشتن زندگی سرشار از آرامش تغییر داد زیرا ما در حکومت دینی زندگی می‌کنیم و همه شرایط برای اتصال قوی و پایدار با خالق هستی فراهم است.
وی تاکید کرد: با بیان اینکه هر اندازه در نهادینه کردن این فرهنگ و این نوع نگاه در جامعه بکوشیم به همان میزان نیز شاهد تاثیرات مثبت و سازنده آن در زندگی شخصی و محیط پیرامونی خود خواهیم بود.
در ادامه امیرعلی رضایی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به رسالت صبح قزوین در خدمت رسانی به مردم، فضای مناسبی در این پایگاه خبری فراهم شده تا مسئولان معضلات و دغدغه‌های موجود را از طریق رسانه به عنوان بهترین ابزار ارتباطی در دنیای امروز برای مردم بیان کنند.
وی افزود: با توجه به اهمیت مباحث مربوط به حوزه بهداشت و سلامت، انتشار اخبار مربوط به عرصه سلامت را به عنوان ضرورت امنیتی بر خود واجب می‌دانیم.
در ادامه حسن اردقیان مدیر روابط عمومی علوم پزشکی قزوین با اشاره به نقش مهم نقد منصفانه و مصلحانه در جهت رفع مشکلات مردم تصریح کرد: روابط عمومی علوم پزشکی تلاش دارد تا فارغ از خطوط سیاسی و با هدف خدمت رسانی به مردم متناسب با نیرو و امکانات موجود در حد توان، پاسخگوی خبرنگاران برای تهیه اخبار و انتقال گزارشات آنها در راستای رفع مشکلات مردم باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان