۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
کد خبر: ۲۱۲۸۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۱۵:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:

کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين

سرهنگ محسن قلی پور از کشف ۲۳ کيلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر"ترياک" با دستگيري ۵ سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم مواد مخدر در قزوين
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ محسن قلي پور، رئیس پلیس مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي در روستاي نظام آباد اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اينکه اين ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند، تصریح کرد: ماموران در عمليات غافلگيرانه موفق شدند خودرو "پژو 207" متهم را در عوارضي آزاد راه قزوين – رشت متوقف و در بازرسي مقدار 18 كيلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع "ترياک" کشف کردند.

قلي‌پور در ادامه اضافه کرد: ماموران در اقدامي ديگر حين انجام ايست و بازرسي در عوارضي اتوبان "قزوين – کرج " به يک دستگاه اتوبوس مشکوک که در بازرسي وسايل سه نفر از مسافران اتوبوس مقدار 3 کيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع "ترياک" کشف کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين بیان کرد: همچنين در اقدامي ديگر توسط اين ماموران  حين کنترل خودرو هاي عبوري در عوارضي اتوبان"قزوين – زنجان" در بازرسي از وسايل يکي از مسافران اتوبوس مقدار 1 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.

وي در پایان خاطر نشان کرد: در اين خصوص 5 سوداگر مرگ دستگير و با تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شدند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان