۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اراده‌ای برای کمک به نمایش "فصل شیدایی" در ارشاد قزوین وجود ندارد
کد خبر: ۲۱۲۷۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

سینه‌چاکان شادی مردم کجا هستند؟

اراده‌ای برای کمک به نمایش "فصل شیدایی" در ارشاد قزوین وجود ندارد

در شرایطی بزرگترین نمایش میدانی تاریخ ایران قرار است وارد مرحله اجرا شود گویا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصمیمی برای ورود و حمایت جدی از این عرصه ندارند.

اراده‌ای برای کمک به نمایش "فصل شیدایی" در ارشاد قزوین وجود ندارد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مدت‌هاست از سوی عده‌ای در استان بحث شادی مردم قزوین و کنسرت با یکدیگر پیوند خورده است شکل گیری یک رویداد مهم به نام فصل شیدایی، این انتظار را بوجود آورده بود تا مدافعین شادی مردم با حضور در این عرصه و کمک به برگزاری آن زمینه ارتقاء شادی معنوی مردم قزوین فراهم شود.
با برگزاری نمایش فصل شیدایی که بزرگترین نمایش میدانی تاریخ انقلاب است انتظار می رفت که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با ورود جدی به این عرصه یکی از دستگاه های مهم این عرصه باشد اما گویا اینگونه نیست و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از این عدم حمایت و حضور جدی گله مند است.
وی در گفتگویی در پاسخ به این سوال که جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در اجرای برنامه فصل شیدایی چیست، اظهار کرد: دلیل عدم حضور جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در اجرای برنامه فصل شیدایی را مدیران اداره کل باید توضیح دهند و بگویند چرا در این فضا آن اهتمام لازم و جدیتی را که انتظار می روند ندارند.
وی افزود: علی‌رغم این حضور، شاهد هستیم که در مقابل، در فضاهای فرهنگی که چالش‌های فراوانی داریم و نتوانسته‌ایم آنگونه که باید و شاید در استان یکپارچگی ایجاد کنیم خیلی برجسته ورود می‌کنند.
کاظمی تأکید کرد: طبیعی است وقتی سفره کار در جای دیگری پهن شده در این فضا نقش کمتری خواهید داشت و یا اساساً فرصت نمی‌کنید در این فضا سهمی داشته باشید.
وی با بیان اینکه ما به هیچ عنوان مانعی برای حضور این دوستان نتراشیده‌‍ایم و هرگز این کار را نمی‌کنیم و همین الان هم از این افراد استقبال می‌کنیم، تأکید کرد: این اراده تا به امروز در این دوستان وجود نداشته است.
انتهای پیام/3009

منبع: تابناک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان