۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طرح یادآوران معروف در ۲۰ مدرسه متوسطه قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۱۲۷۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان؛

طرح یادآوران معروف در ۲۰ مدرسه متوسطه قزوین اجرا می‌شود

با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، طرح یادآوران معروف در ۲۰ مدرسه دوره دوم متوسطه در نواحی آموزش و پرورش یک و دو قزوین اجرا می‌شود.

طرح یادآوران معروف در ۲۰ مدرسه متوسطه قزوین اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، جلسه مشترک معاونت پرورشی و فرهنگي اداره کل آموزش و پرورش قزوین و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان صبح امروز( چهارشنبه) در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگي با موضوع طرح یادآوران معروف برگزار شد.
حجت الاسلام علي انصاری معاون پرورشی و فرهنگي آموزش و پرورش قزوین در این جلسه با تاکید بر اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منكر از ديدگاه اسلام اظهار کرد: باتوجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از اوامر الهی است و تأکید قرآن بر اجرای آن در جامعه است از این رو آموزش و پرورش استان طبق سنوات گذشته آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهي از منكر است.
وی در ادامه افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت‌های موجود در حوزه پرورشی و فرهنگی از قبیل کمیته‌های شورای دانش‌آموزی مدارس استفاده کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: امسال با همکاری و مساعدت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان طرح یادآوران معروف در 20 مدرسه دوره دوم متوسطه در نواحی آموزش و پرورش یک و دو قزوین اجرا می‌شود.
حجت الاسلام پورآرین مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه از تلاش‌های آموزش و پرورش در خصوص اجرای برنامه‌های امر به معروف و نهي از منكر تقدير و تشكر کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان