۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی ۹ مرکز مشاوره انتخاب رشته در استان
کد خبر: ۲۱۲۷۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

راه‌اندازی ۹ مرکز مشاوره انتخاب رشته در استان

سالار قاسمی با اشاره به راه‌اندازی ۹ مرکز مشاوره انتخاب رشته در استان گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌‌آموزانی که در مرحله نخست کنکور پذیرفته شده‌اند، پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ۹ مرکز مشاوره انتخاب رشته در استان
به گزارش خبرنگاران اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز در جمع مدیران و معاونان آموزش و پرورش قزوین در سالن جلسات این اداره‌کل، با اشاره به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 95 اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، دانش‌آموزان باید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته در قزوین راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌‌آموزانی که در مرحله نخست کنکور پذیرفته شده‌اند، پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته راه‌اندازی می‌شود.
قاسمی اضافه کرد: در سال گذشته 9 پایگاه انتخاب رشته در استان فعالیت داشت که بیش از 1100 نفر به این پایگاه‌‌ها جهت مشاوره انتخاب رشته مراجعه کردند.
وی با اشاره به اینکه مراکز مشاوره نقش بسزایی در تصمیم‌گیری دانش‌‌آموزان دارند، گفت: مراکز مشاوره با توجه به نیاز جامعه و توانایی دانش‌آموزان خدمات مشاوره‌‌ای ارائه می‌دهند که همین امر کمک شایانی به تصمیم‌گیری دانش‌آموزان در انتخاب رشته تحصیلی مراکز آموزش عالی می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: امسال نیز 9 پایگاه مشاوره انتخاب رشته در حال آماده ‌سازی برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند که 3 پایگاه در قزوین، 2 پایگاه در البرز و در آبیک، تاکستان، بویین زهرا، اسفرورین و شال هر کدام 1 پایگاه به دانش‌آموزان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان