۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مخالفت با کاهش بودجه دفاعی/ حذف کارت سوخت/ بنزین تک نرخی می‌ماند
کد خبر: ۲۱۲۵۳۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مخالفت با کاهش بودجه دفاعی/ حذف کارت سوخت/ بنزین تک نرخی می‌ماند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب جزئیات لایحه اصلاحیه بودجه ۹۵ در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر کاهش بودجه نیروهای مسلح مخالفت کردند.

مخالفت با کاهش بودجه دفاعی/ حذف کارت سوخت/ بنزین تک نرخی می‌ماند

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین از تصویب جزییات لایحه اصلاحیه بودجه 95 در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

وی در این زمینه گفت: در مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه، تبصره 35 با اصلاحاتی که برخی از نمایندگان و مرکز پژوهش‌ها انجام دادند، تصویب شد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون با کاهش 5 هزار میلیارد تومانی بودجه نیروهای مسلح مخالفت کردند و پیشنهاد دولت مبنی بر حذف تبصره 22 در این لایحه اصلاحیه کلاً حذف شد.

به گزارش صبح قزوین ، در تبصره 22 قانون بودجه سال جاری مقرر شده بود «وجوه ارزی مسترد شده ناشی از طرح دعاوی در مراجع بین‌المللی کشورهای خارجی مربوط به قراردادهای نظامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب تا سقف 50 هزار میلیارد ریال به ردیف‌های خاصی تخصیص پیدا کند».

دولت پیش از این پیشنهاد حذف این تبصره را در لایحه اصلاحیه بودجه مطرح کرده بود امروز کمیسیون برنامه و بودجه با این پیشنهاد دولت مخالفت کردند.

به گزارش صبح قزوین ، دیگر مصوبه این کمیسیون حذف کارت سوخت و تک نرخی ماندن قیمت بنزین است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان