۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مسابقات ورزش‌های باستانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور برگزار می شود
کد خبر: ۲۱۲۴۸۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسابقات ورزش‌های باستانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور برگزار می شود

رئیس انجمن ورزش‌های باستانی جانبازان و معلولین از برگزاری دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته در مهر ماه خبر داد.

مسابقات ورزش‌های باستانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور  برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، سید محمدرضا میرشفیعی، رئیس انجمن ورزش‌های باستانی جانبازان و معلولین از برگزاری دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در بخش هنرهای فردی در چهار ماده میل، سنگ، کباده و چرخ در دو گروه سنی بزرگسالان و جوانان زیر 20 سال برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به دوره‌های پیشین این مسابقات، پیش بینی می شود بین 15 تا 20 استان در این مسابقات شرکت کنند و امیدواریم مانند دوره گذشته شاهد حضور خوب جوانان در این مسابقات باشیم. خوشبختانه طی سال‌های گذشته تعداد استانهایی که در رشته باستانی فعال هستند افزایش داشته است و در ادوار گذشته هم تیم‌های شرکت کننده قوی ظاهر شدند.

رئیس انجمن ورزش‌های باستانی جانبازان و معلولین تصریح کرد: در آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور که سال 93 برگزار شد، ورزشکاران جوان خوبی در مسابقات حاضر شدند و حتی برخی از استانها مانند خراسان جنوبی که برای اولین بار شرکت داشتند در بخش جوانان نتایج فوق العاده‌ای کسب کردند. در جشنواره مهر رضوی نیز که ویژه استعدادیابی جوانان بود، شاهد حضور چهره‌های جدید و مستعدی بودیم و این نشان از توسعه روز افزون این رشته در سطح کشور دارد.

میرشفیعی گفت: در تقویم امسال مسابقات قهرمانی کشور، دوره‌های ارتقا مربیگری و داوری پیش‌بینی شده و در صورتی‌که اعزامی برون‌مرزی اعلام شود، از افرادی که در مسابقات قهرمانی کشور رصد شده و عملکرد مطلوبی داشتند، برای حضور در تیم ملی دعوت خواهد شد. متقاضیان شرکت در این مسابقات تا پایان مرداد ماه فرصت دارند که حضور خود را اعلام کنند و تاریخ دقیق و محل برگزاری مسابقات پس از این تاریخ مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان