۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ایستادگی رزمندگان افغان داعش را با شکست مواجه کرده است
کد خبر: ۲۱۲۴۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ایستادگی رزمندگان افغان داعش را با شکست مواجه کرده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز در پرتو ایستادگی جوانان و رزمندگان غیرتمند از جمله برادران عزیز افغان، گروه جنایتکار داعش ناکام مانده و با شکست همراه شده است.

ایستادگی رزمندگان افغان داعش را با شکست مواجه کرده است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین به نقل از سپاه نیوز، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در مشهد مقدس ضمن تقدیر از مجاهدت، فداکاری و ایثار رزمندگان شیعه و سنی مدافع حرم در این لشکر خاطرنشان کرد: فداکاری در راه آرمان های الهی توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی افزود: امروز در پرتو ایستادگی جوانان و رزمندگان غیرتمند از جمله برادران عزیز افغان، دسیسه کثیف و جنایت آمیز جریان استکبار و جبهه صهیونیستی که در قالب گروه جنایتکار داعش تجلی پیدا کرده است، ناکام مانده و با شکست همراه شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه از روحیه بالای خانواده‌های شهدا تقدیر کرد و گفت: ما محتاج و نیازمند دیدار با خانواده های شهدا هستیم چرا که از فیض ملاقات آنان روحیه خود را در مسیر انجام رسالت سنگینی که بر دوش داریم بالاتر می بریم و عزم و اراده خود را برای ادامه راه جزم‌تر می کنیم.

فدوی خاطرنشان کرد: امروز به برکت فداکاری و خون شهدا، انقلاب اسلامی همچنان در مسیر عزتمندی، پیشرفت و بالندگی قرار دارد و جبهه مقاومت اسلامی توانسته است سد راه نقشه های شوم استکبار در منطقه باشد.

در این دیدار سردار فدوی به رسم یادبود هدایایی به خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون اهدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان