۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین لک; به جای اردو دورهمی برگزار کردند!/اصول انتخاب کادر فنی تیم ملی را نمی‌دانم
کد خبر: ۲۱۲۴۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لک; به جای اردو دورهمی برگزار کردند!/اصول انتخاب کادر فنی تیم ملی را نمی‌دانم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: به جای اینکه تیم ملی اردویی برگزار کند دورهمی برگزار کردند و علت این همه اصرار را نمی‌دانم.

لک; به جای اردو دورهمی برگزار کردند!/اصول انتخاب کادر فنی تیم ملی را نمی‌دانم

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص صدرنشینی گیتی پسند در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: صدرنشینی ما هم اکنون ارزشی ندارد چرا که تغییر و تحولات زیادی در تیم‌ها به وجود می‌آید و طبیعتا نتایج هم تغییر می‌کند به هر حال خوشحال هستیم که برنامه کوتاه مدت ما جواب داد و توانستیم لیگ را خوب شروع کنیم.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما در این هفته بود که باید بازیکنان ما در تیم ملی حاضر می‌شدند. با توجه به اینکه 7 بازیکن ملی پوش داریم و آنها هم دوست دارند که در جام جهانی بازی کنند در این هفته‌ها از خود مراقبت می‌کنند که مصدوم نشوند البته آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند و کار ما را هم راه می‌اندازند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد عدم حضور بازیکنان ملی پوش این تیم از ابتدای اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: من واقعا متوجه نشدم که دلیل برگزاری این اردو چه بود. پیش از اینکه این اردو برگزار شود با کادر فنی تیم ملی تماس گرفتیم و در مورد مشکلات تیم خود و همچنین علت برگزاری اردوی چند روزه صحبت کردیم اما نمی‌دانم چرا کادر فنی اصرار داشت که این اردو برگزار شود.

لک یادآور شد: به نظر من این یک دورهمی بود که بازیکنان را دور یکدیگر جمع کردند وگرنه هیچ بازدهی دیگری نداشت. من از بازیکنانم که سوال کردم آنها هم گفتند که موضوع جدید و خاصی نبوده است. متاسفم که به این اندازه ناهماهنگی وجود دارد. کادر فنی تیم ملی پیش از این گفته بود تا هفته چهارم بازیکنان در اختیار باشگاهشان هستند اما ناگهان یک اردوی هماهنگ نشده برگزار می‌شود

وی در مورد اینکه چرا بازیکنانش در روز پایانی اردو حاضر شدند گفت: من اصلا موافق حضور بازیکنانم نبودم اما پس از تماس محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی با باشگاه ما بازیکنان در روز پایانی اردو حاضر شدند البته واقعا علت این اصرار را نمی‌دانم که چرا چنین تصمیمی گرفته شد. آقای ساکت هم قبول داشت که ناهماهنگی در برگزاری اردو وجود داشته است.

سرمربی گیتی پسند یادآور شد: برای کادر فنی تیم ملی متاسفم هستم که سلامت بازیکنان برایش اهمیتی ندارد و حاضر است برای چند ساعت آنها را در اختیار داشته باشد یا اینکه کادر فنی تیم ملی خیالش بابت بازیکنان راحت است یا جایگاه بازیکنان برای آنها اهمیتی ندارد یا اینکه آنقدر دستشان باز است و در مرحله اول جام جهانی فکر می‌کنند کار ساده‌ای دارند که توجهی به سلامت بازیکنان ندارند. آنها به دنبال این بودند که حتما بازیکنان را یک روز به اردوی تیم ملی بکشانند تا بخواهند مثلا جاه‌طلبی خود را نشان بدهند.

لک در خصوص تغییر و تحولات در کمیته فوتسال تصریح کرد: به نظر من فوتسال ما نیاز دارد که تغییرات اساسی در همه زمینه‌ها داشته باشد. فایده‌ای ندارد که وقتی تیم در جام جهانی نتیجه‌ای نگرفت بخواهیم چه کنم چه کنم راه بیاندازیم هم اکنون باید آسیب شناسی صورت بگیرد. همه کسانی که منتظر هستند تیم ملی نتیجه نگیرد تا شروع به انتقاد کنند بهتر است هم اکنون وضعیت را دریابند. اوضاع فوتسال ما اصلا خوب نیست و باید هم اکنون دلایل ناکامی بررسی شود. نمی‌دانم دلیل انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی چه بوده است و بر چه اصول و مبنایی این انتخاب صورت گرفت. بهتر است هم اکنون آقای تاج به این مسئله ورود کند و اتفاقات را به فال نیک بگیرد و فوتسال را از این مسائل نجات دهد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان