۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نفوذ را باید بیش از همیشه جدی گرفت/ دشمن درصدد نفوذ در قشر روحانیت است
کد خبر: ۲۱۲۳۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه صاحب الامر(عج):

نفوذ را باید بیش از همیشه جدی گرفت/ دشمن درصدد نفوذ در قشر روحانیت است

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: نفوذ را باید بیش از همیشه جدی گرفت که متاسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین جامعه طلاب اختلاف و نفوذ نمایند.

نفوذ را باید بیش از همیشه جدی گرفت/ دشمن درصدد نفوذ در قشر روحانیت است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید طلاب حوزه علمیه قزوین، علم‌آموزی و تقویت روحیه طلبگی و بصیرت‌شناسی را مورد تاکید قرار داد.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه امروز طلاب حوزه‌های علمیه نه تنها در عرصه علم ‌آموزی و سازندگی و تبلیغ رسالت اصلی خود را ایفا می‌نمایند، بلکه در مسئله بصیرت‌شناسی نیز دارای روحیه بالایی بوده ولی این کافی نیست و باید با جدیت با این مسئله برخورد نماییم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه صاحب الامر(عج) درباره تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوزه انقلابی و بصیرت‌شناسیگفت: مقام معظم رهبری دردیدار با طلاب مدارس علمیه کشور بیانات راهگشایی داشتند که باید اولویت جدی طلاب حوزه‌های علمیه قرارگیرد.
وی به مسئله نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: نفوذ را باید بیش از همیشه جدی گرفت که متاسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین جامعه طلاب اختلاف و نفوذ نمایند که باید طلاب حوزه های علمیه در این خصوص هوشیار باشند.
معبودی ادامه داد: حوزه انقلابی یکی از راهکارهای اصلی و مهم درکشور بوده که این مسئله مورد تاکید رهبری معظم انقلاب نیز هست و از این پس باید توسط طلاب عزیز بیش از همیشه مدنظر قرارگیرد.
انتهای پیام/2002

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان