۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین باید با فساد در هر دولتی بدون حب و بغض و گرایش سیاسی برخورد شود
کد خبر: ۲۱۲۳۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی- امنیتی استاندار در بازدید از دفتر پایگاه خبری صبح قزوین:

باید با فساد در هر دولتی بدون حب و بغض و گرایش سیاسی برخورد شود

ایوب رحیمی بیان کرد: وجود فساد یک آسیب برای همه جامعه است و فساد در هر جناحی ناپسند و باید با آن مبارزه شود تا زمینه نابودی جامعه را فراهم نکند.

باید با فساد در هر دولتی بدون حب و بغض و گرایش سیاسی برخورد شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین به همراه علیرضایی مسئول روابط عمومی استانداری و مدیران کل دفاترسیاسی و انتخابات، اتباع و مهاجرین خارجی به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از عملکرد رسانه‌ها از دفتر پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین بازدید کردند.
در این دیدار ایوب رحیمی با تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت شهید صارمی اظهار کرد: این روز بهانه و توفیقی است برای تقدیر از حوزه کاری سخت خبرنگاران؛ زیرا رسانه‌ها برای هدایت و رفع مشکلات جامعه و انعکاس مشکلات سهم بسزایی دارند.
وی در ادامه افزود: انعکاس فعالیت‌های نظام و عملکرد مسئولان در جهت خدمت امیددهی به جامعه از فعالیت‌های ارزشمند اصحاب رسانه است.
این مسئول ادامه داد: امیدوارم ما و رسانه‌ها بتوانیم در کنار یکدیگر در شکل گیری یک جامعه فعال، پویا و توسعه یافته و مطابق با آرمان‌های حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام برداریم.
وی با بیان اینکه باید با فساد در هر دولتی بدون حب و بغض و بدون گرایش سیاسی برخورد شود، عنوان کرد: وجود فساد یک آسیب برای همه جامعه است و فساد در هر جناحی ناپسند و باید با آن مبارزه شود تا زمینه نابودی جامعه را فراهم نکند.
رحیمی فساد را عامل نابودی حاکمیت برشمرد و گفت: گسترش فساد زمینه یاس و ناامیدی مردم و کاهش اعتبار نظام را فراهم می‌کند، حفظ مردم به عنوان پشتیبانان اصلی کشور از وظایف اصلی مسئولان است و باید با آنها صداقت برخورد کرد؛ مردم در بیشتر مواقع با کمبودها کنار می‌آیند اما از بی عدالتی و نابرابری رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: ضایع شدن حق مردم عامل ایجاد ناامیدی در جامعه است و ما باید به دنبال اجرایی کردن آرمان‌های امام و خون شهدا و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.
معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: در نظام ما بسیاری از بزرگان در مسیر خدمت به مردم قرار دارند و به دنبال برقراری عدالت هستند، از سوی دیگر حکومت‌ها به اندازه خود در مسیر برقاری عدالت قدم برمی‌دارند.
وی بیان کرد: نمی‌توان ادعای کرد عملکردها در جامعه به طور کامل است اما منتقدان باید منصف بوده و برای حل مشکلات و ضعف‌ها راهکار پیشنهاد دهند.
این مسئول در پایان ابراز کرد: در کشور ما هر دولتی ضربه بخورد حکومت دچار آسیب می‌شود، وظیفه ما حفظ اصول و قدم برداشتن در مسیر حفظ وحدت است البته باید مشکلات منطقی به مسئولان منتقل شود.

نباید انتقاد از مسئولان به خطی و جناحی بودن آن رسانه ربط داده شود

در ادامه این جلسه امیرعلی رضایی، مدیرمسئول پایگاه تحلیلی- خبری صبح قزوین ضمن عرض خیرمقدم به تیم استانداری قروین اظهار کرد: به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران فضای امنیت در کشور برقرار است و به قیمت گرانی که این امنیت به دست آمده و ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و باید زمینه استمرار این انقلاب را با عملکرد انقلابی خود در رسانه‌ها فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با مطالبه‌گری و تذکر به مسئولان فضای آرامش جامعه را فراهم می‌کنند، عنوان کرد: نباید انتقاد از مسئولان به خطی و جناحی بودن آن رسانه ربط داده شود زیرا حفظ اصل نظام از وظایف اصلی خبرنگاران است.

رضایی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه برخی از مسئولان تاکید دارند آرامش مردم در امیددهی رسانه‌هاست؛ ما نیز به این موضوع واقف هستیم اما درمان درد در یک بدن سالم را در اولویت ابتدایی می‌دانیم و این نباید تعبیر به جناحی بودن آن رسانه شود.
وی با بیان اینکه فساد و تخلف در هر دولتی محکوم است و این موضوع جزو وظایف ذاتی ماست، تاکید کرد: ما از مدیریت آقای استاندار و معاونان وی در این مدت تشکر می‌کنیم؛ البته آقای علیرضایی نگاه جدیدی نسبت به خبر و اطلاع رسانی داشتند و پرکارتر از دوستان در دوره‌های گذشته بودند که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان