۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین معینی; شاید استقلال هفته آینده هم نتیجه نگیرد/منصوریان از استقلال به سوی تیم‌ملی پرواز خواهد کرد
کد خبر: ۲۱۲۲۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

معینی; شاید استقلال هفته آینده هم نتیجه نگیرد/منصوریان از استقلال به سوی تیم‌ملی پرواز خواهد کرد

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: شاید هفته‌های آینده هم نتیجه نگیرد اما برای آینده یک تیم باشگاه و مدیریت قوی خواهیم داشت.

معینی; شاید استقلال هفته آینده هم نتیجه نگیرد/منصوریان از استقلال به سوی تیم‌ملی پرواز خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، مسعود معینی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: استقلال 70 سال است قدمت دارد و یکی از دو تیم محبوب ایران است و شاید این مسئله تا 200 سال آینده هم ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: الان هجمه به سوی نتایج است اما باید از هواداران تشکر کنم که حمایت می‌کنند و صبر و حوصله دارند. تیم دگرگون شده و نیاز به زمان دارد شاید هفته‌های آینده هم نتیجه نگیرد اما برای آینده یک تیم باشگاه و مدیریت قوی خواهیم داشت.

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: امیدوارم با آمدن افتخاری به یک انسجام قوی در مدیریت برسیم و کم کم شرایطی به وجود بیاوریم که تیم با آسودگی خاطر به فکر مسابقات باشد. معتقدم که بازیکنان امروز نیاز به اعتماد به نفس، صبر و حوصله دارند چرا که همه مجموعه بازیکنان و حتی کادر فنی قدرتمند هستند و فقط صبر و حوصله می‌خواهند. 

معینی گفت: یادمان نرفته که پرسپولیس پارسال چه شرایطی داشت اما برانکو با صبر و حوصله کم کم نتایج خوبی گرفت. امسال هم این شرایط نصیب استقلال شده اما مطمئنم با همتی که بچه‌ها دارند شرایط خوب می‌شود. امروز هم حیدری که در غیاب رحمتی که همزمان تمرین می‌کرد به عنوان کاپیتان دوم صحبت کرد، این امیدواری به وجود آمد که نتایج خوب استقلال از راه می‌رسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منصوریان به کارش ادامه می‌دهد گفت: اعتماد کامل به تیم و به خصوص منصوریان داریم و حتی برای 5 سال آینده منصوریان طراحی خوبی شده تا او پروازی از استقلال برای مربیگری تیم ملی داشته باشد.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان