۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین هفته‌نامه ۹ دی رفع توقیف شد
کد خبر: ۲۱۲۲۲۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هفته‌نامه ۹ دی رفع توقیف شد

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی اعلام کرد: این هفته‌نامه که حدود ۲ ماه پیش برای چهارمین بار توقیف شده بود، امروز رفع توقیف شد.

هفته‌نامه ۹ دی رفع توقیف شد

حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین اظهار داشت: هفته‌نامه 9 دی که حدود دو ماه قبل توسط ترکیب دولتی هیأت نظارت بر مطبوعات برای بار چهارم توقیف شده بود، امروز و پس از چند جلسه بررسی قضایی و اخذ دلایل توقیف از نماینده حقوقی وزارت ارشاد و همچنین بررسی مستندات 9 دی، رفع توقیف شد.

وی افزود: دلایل توقیف هفته‌نامه 9 دی همانطور که پیش از این توضیح داده شده بود، انتقاد از رفتارهای دولت یازدهم در خصوص توافقنامه برجام و روند حرکت این دولت به سمت اشرافی‌گری بود.

رسایی با بیان اینکه هفته‌نامه 9 دی تاکنون چهار بار در دولت حسن روحانی توقیف شده است که هر چهار بار پس از طی مراحل قضایی، تبرئه و مجدداً منتشر شده است، تصریح کرد: رفع توقیف 4 باره این هفته‌نامه، حکایت از برخورد سیاسی و اعمال فشار مقامات دولتی برای بستن دهان آن دارد.

مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی همچنین گفت: 9 دی یکبار در دولت دهم توقیف شد که در آن مورد نیز بدون اخذ تذکر، تبرئه و رفع توقیف شده است، بنده به عنوان مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی بارها اعلام کرده‌ام که این رسانه بدون وابستگی به جریانات و احزاب و جبهه‌های سیاسی، تنها به دنبال دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های خمینی کبیر و امام خامنه‌ای است.

وی در پایان تأکید کرد که 9 دی تا زمانی که منتشر می‌شود، صراحت، قاطعیت و زمان شناسی خود را تغییر نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان