۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین خبرنگاران فعال در حوزه شهری تجلیل شدند
کد خبر: ۲۱۲۱۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

توسط شهرداری محمدیه؛

خبرنگاران فعال در حوزه شهری تجلیل شدند

به مناسب روز خبرنگار جلسه تجلیل از خبرنگاران فعال شهری از سوی شهرداری محمدیه برگزار شد.

 خبرنگاران فعال در حوزه شهری تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، به مناسب روز خبرنگار جلسه تجلیل از خبرنگاران فعال استان شب گذشته(شنبه) از سوی شورا و شهرداری شهر محمدیه در سالن اجتماعت شهرداری این شهر برگزار شد.
حسین بهزادپور، شهردار محمدیه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید اهل قلم و خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند که در امر آگاهسازی و بیداری جامعه فعالیت می‌کنند.
وی افزود: روز خبرنگار مصادف است با شهادت شهید گرانقدر عرصه خبر و رسانه شهید محمود صارمی که با رشادت و امانتداری در امر خبر بدست دشمنان اسلام به شهادت رسید و همه خبرنگاران با تبعیت و سرلوحه قراردادن اخلاق و رفتار این شهید بزرگوار دکار خود زمینه آگاهی و بیداری جامعه را فراهم می‌کنند.
بهزادپور در ادامه ضمن گلایه از اخبار کذب و نادرست بعضی از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: نبایستی کاری کنیم تا با رفتارهای تشکیک آمیز فاصله بین مردم و مسئولین ایجاد شود.
وی تاکید کرد: آنچه به عنوان اطلاعات و سند از افراد بدست یک رسانه می‌رسد، بایستی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد و با تکمیل آن اطلاعات کل مطالب بدست آمده بایستی به افکار عمومی ارائه شود.
شهردار محمدیه تاکید کرد: نباید اطلاعات ناقص خود را از یک چاپ کنیم و سبب ایجاد تشکیک در ذهن مردم شویم، چاپ مطالب شبهه انگیز از عملکرد یک دستگاه و انتشار آن بدون بررسی و تکمیل اطلاعات دریافتی خلاف اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری است.

وی گفت: نباید با چاپ مدارکی که بخش کوچک از عملکرد چند ساله چندین دستگاه و هزاران سند مالی و صورت جلسات وجود دارد باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شد.
بهزادپور در پایان شهرداری را یک نهاد اجتمایی برشمرد و بیان کرد: شهرداری یک نهاد اجتماعی و امانت دار مردم است و همه مسئولین به این امانت وفا دارند و مدیران شهری آماده پاسخگویی به عملکرد خود هستند.
گفتنی است، در پایان مراسم از عملکرد رسانه‌ها فعال تقدیر شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان