۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امیدواری تیم ملی فوتبال ۷ نفره برای حضور در بازی‌های پارالمپیک
کد خبر: ۲۱۲۱۶۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امیدواری تیم ملی فوتبال ۷ نفره برای حضور در بازی‌های پارالمپیک

بعد از محرومیت کاروان روسیه به دلیل دوپینگ از حضور در بازی‌های پارالمپیک این امید برای تیم ملی فوتبال ۷ نفره برای حضور در این رقابت‌ها به وجود آمد.

امیدواری تیم ملی فوتبال ۷ نفره برای حضور در بازی‌های پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان که به دلیل کارشکنی انگلستان در صدور روادید موفق به حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی بازی‌های پارالمپیک در این کشور نشده بود، حضور در بازی‌های پارالمپیک را از دست داد، اما حالا و با توجه به محرومیت کاروان روسیه به دلیل دوپینگ، این امید برای تیم ملی فوتبال 7 نفره به وجود آمده است که جایگزین روس‌ها در پارالمپیک ریو شود.

مسعود اشرفی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه به صبح قزوین گفت: متاسفانه این تیم از حق مسلم خود به دلیل کارشکنی انگلیسی‌ها محروم شده بود که اتفاقی تلخ بود چرا که تنها حضور ما با توجه به سومی در پارالمپیک لندن در این مسابقات کافی بود. البته هنوز این دعوی را در مجامع جهانی پیگیری می‌کنیم، اما اگر تیم فوتبال 7 نفره روسیه محروم شود امکان اینکه جایگزین این تیم در پارالمپیک شویم وجود دارد.

وی ادامه داد: این درخواست را به مسئولان فدراسیون جهانی CP ارائه داده‌ایم هرچند که براساس رنکینگ در جایگاه و درجه‌ای قرار نداریم که پس از روس‌ها راهی پارالمپیک شویم، اما در صورت اعمال نتایج مسابقاتی که اخیرا در دانمارک برگزار شد و ما قهرمان شدیم این احتمال برای ما بیشتر خواهد شد. ما تلاش‌های خودمان را شروع کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم مجوز حضور تیم فوتبال را بگیریم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان