۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با توجه به بدعهدی‌های آمریکا بیش از هر زمانی است
کد خبر: ۲۱۲۱۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با توجه به بدعهدی‌های آمریکا بیش از هر زمانی است

رئیس بسیج اساتید گفت: ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی در شرایط سیاسی امروز و با توجه به بدعهدی‌ها، بداخلاقی‌ها و کینه توزی آمریکا و غرب بیش از هر زمانی است و انتظار می‌رود نخبگان بسیجی دانشگاه‌ها وارد عرصه شوند.

ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با توجه به بدعهدی‌های آمریکا بیش از هر زمانی است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین اولین نشست تخصصی بررسی طرح تدوین سند اقتصاد مقاومتی صبح امروز دوشنبه 18 مرداد ماه در سالن استاد شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش مراسم افتتاحیه این نشست با حضور سهراب صلاحی رئیس بسیج اسایتد، مروتی و تعدادی از معاونین سازمان و مسئولان بسیج اساتید از سراسر کشور و کارگروه‌های تخصصی راس ساعت 9 آغاز شد.

صلاحی در افتتاحیه نشست تخصصی بررسی طرح تدوین سند اقتصاد مقاومتی ضمن قدردانی و تشکر از این اقدام ضروری عنوان کرد: همچنان‌که انتظار می‌رود نخبگان بسیجی و اساتید دلسوز و دغدغه‌مند دانشگاه‌ها باید کارهای بر زمین مانده نظام را بر عهده گیرند و موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از این موضوعات و ضرورت‌هاست.

وی ادامه داد: شما بیش از بنده از ضرورت و اهمیت این کار واقفید؛ موضوعی که امروز به حسب اقتضائات سیاسی، ملی و جهانی ضرورت و نیازش بیش از همیشه ملموس است و ان‌شاءالله با همت و روحیه جهادی شما این مجموعه تلاش‌ها، اقدامات و کارهای مطالعاتی شما و همکاران در استان‌ها به ثمر برسد.

رئیس بسیج اسایتد کشور تصریح کرد: ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی در شرایط سیاسی امروز و با توجه به بدعهدی‌ها، بداخلاقی‌ها و کینه توزی آمریکا و غرب بیش از هر زمانی ملموس‌تر است و همچنانکه انتظار می‌رود این نخبگان بسیجی و دغدغه‌مند دانشگاه‌ها هستند که باید در جهت بسترسازی و تحقق این مطالبه بر زمین مانده رهبری با روحیه جهادی و انقلابی وارد عرصه شوند.

وی گفت: ما باید قدرت فرامنطقه‌ای خود را تبدیل به قدرت بین‌المللی کنیم و برای این کار منابع نیز داریم. وجود رهبری جامع مهم‌ترین عامل برای رسیدن به قدرت بین‌المللی است و ظرفیت مردمی، قدرت نظامی، پیشرفت‌های علمی و عمق نفوذ استراتژیک در منطقه از ویژگی‌های بارز نظام است که با همت و مدیریت جهادی این امر محقق خواهد شد.

شایان ذکر است، نشست تخصصی بررسی طرح تدوین سند اقتصاد مقاومتی طی امروز و فردا برپاست و کارگروه های تخصصی با حضور داوران و کارشناسان به دفاعیه طرح های مربوط به تدوین سند اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت.
انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان