۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند
کد خبر: ۲۱۲۰۸۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اینکه جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه های تروریستی ایستاده اند ناشی از ایمان و اعتقاد آنها به خداوند باریتعالی و کار مقدسی است که انجام می دهند.

جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان های قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ویژه فرماندهان گردان‌ها که با هدف افزایش ظرفیت تهاجمی، ایمنی و پیشگیری از جرائم و تخلفات برگزار شد، گفت: امروز ما با چهره تازه ای از تهدید روبرو هستیم و به عنوان بازوهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم کاملا آماده باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: آنچه شما را در میدان جنگ آماده نگه می دارد و پیروز می کند ایمان و باور های شماست اینکه جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه های تروریستی ایستاده اند ناشی از ایمان و اعتقاد آنها به خداوند باریتعالی و کار مقدسی است که انجام می دهند.

در حاشیه این همایش، امیر پوردستان، فرمانده نزاجا و حجت الاسلام وفا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو به همراه حجت الاسلام موسوی شناس، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب و جمعی از فرماندهان این منطقه با حضور در منزل شهیدان محمد قریشی و مسلم مجیدی با خانواده های بزرگوار این شهدا دیدار کردند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان