۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حمایت کمیسیون بهداشت از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت
کد خبر: ۲۱۱۹۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حمایت کمیسیون بهداشت از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت

سخنگوی کمیسیون بهداشت از دفاع اعضای این کمیسیون در جلسات کمیسیون و نیز در صحن علنی از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت خبر داد و گفت: بیمه سلامت با کسری شدید بودجه مواجه است.

حمایت کمیسیون بهداشت از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت

محمدنعیم امینی‌فر نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون بهداشت ودرمان به ارائه گزارش یوسفی نماینده کمیسیون از پرونده مرگ بیماران دیالیزی اشاره کرد و گفت: کمیسیون منتظر گزارش رسمی وزارت بهداشت و درمان است که انشاءالله ظرف امروز و فردا ارائه خواهد شد.

وی از ارجاع طرح منع تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای به کمیته فرعی جهت بررسی ایرادات شورای نگهبان به آن در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: موضوع مهم جلسه امروز و بررسی لایحه دولت برای متمم بودجه 95 بود که در کمیسیون اصلی رد شده بود اما در کمیسیون بهداشت باید به عنوان کمیسیون فرعی اطلاع می‌دادند که این عدم اطلاع‌رسانی با اعتراض ما مواجه شد.

امینی‌فرد با تاکید بر صحه گذاشتن کمیسیون بهداشت بر انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت گفت: مبلغ 5 هزار میلیارد تومان از اوراق قرضه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تضمین و به عنوان مطالبه سازمان‌هایی همچون وزارت بهداشت و درمان از بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

وی از دفاع اعضای کمیسیون بهداشت در جلسات کمیسیون و نیز در صحن علنی از انتشار اوراق قرضه بیمه سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمه سلامت با کسری شدید بودجه مواجه است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طلب پزشکان از بیمه سلامت به عنوان بزرگترین بیمه کشور که 41 میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است،‌ گفت: با انتشار اوراق قرضه بیمه سلامت در جهت تحقق مطالبات پرسنل و مراکز درمانی یک گام به جلو برداشته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان