۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وظیفه اصحاب رسانه شناسایی اهداف دشمن و مقابله با آن است
کد خبر: ۲۱۱۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۱۵:۱۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان:

وظیفه اصحاب رسانه شناسایی اهداف دشمن و مقابله با آن است

حجت الاسلام علی معبودی گفت: وظیفه اصحاب رسانه شناسایی اهداف دشمن و مقابله با نظام جاهلیت مدرنی است که برای دنیا ایجاد مشکل کرده است.

وظیفه اصحاب رسانه شناسایی اهداف دشمن و مقابله با آن است
 به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان قزوین در فرهنگسرای بانو برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری پایدار شدن حوادث بستگی به مبلغان و خبررسانان امین دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه امروزه بیشترین سرمایه گذاری در رسانه‌ها است، افزود: مطبوعات، رسانه‌های سمعی و بصری و فضای مجازی دارای ظرفیتی هستند که می‌تواند هم برای کشور تولید قدرت کرده و باعث پیشرفت شود و هم از قدرت آن کم کند.
این مسئول با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری رسانه‌ها را به سه گروه تقسیم کرده و عنوان کرد: رسانه‌ انقلابی تلاش برای پیشرفت و حفظ اقتدار کشور دارد، منفعل نه برای منفعت کشور تلاش می‌کند و نه به ضرر آن و سومین رسانه معاند است که در تلاش است تا اقتدار کشور را ازبین ببرد. 
وی در ادامه اضافه کرد: اگر شهید صارمی روحیه انقلابی نداشت دشمنان شهیدش نمی‌کردند،اگر آمریکایی‌ها حتی یک درصد می‌توانستند راه نفوذ در نظام جمهوری اسلامی را پیدا کنند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.
معبودی دلیل  نفوذ نکردن آمریکایی‌ها به نظام جمهوری اسلامی را  شکافتن مرز علم توسط ایرانی‌ها عنوان کرد و گفت: اگر از نظر علمی وفناوری ضعیف بودیم آمریکایی‌ها ما را به حساب نمی‌آوردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) در ادامه افزود: مردم یکی از مولفه‌های اقتدار نظام هستند، ما باید از درون اقتصاد خود را قوی کرده و روی پای خود بایستیم.
این مسئول با اشاره به حوزه‌های رسانه معاند اظهار کرد: رسانه‌های معاند در 2 حوزه فعالیت می‌کنند؛ یکی از بین بردن مولفه‌های قدرت و دوم ایجاد قدرت های نظامی خون‌آشام مانند داعش.
وی بیان کرد: وظیفه اصحاب رسانه شناسایی اهداف دشمن و مقابله با نظام جاهلیت مدرنی است که برای دنیا ایجاد مشکل کرده است.
معبودی یان اینکه اگر در کشور ما نظام جاهلیت مدرن نهادینه شود کار سخت می‌شود، ابراز کرد: یک نمونه از نظام جاهلیت اشرافیت گرایی است. یا باید در حوزه الهی کنار ارزش‌های نظام خود باشیم و رسالت آن را قبول کنیم یا از نظام خبیث پیروی کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) در پایان خاطرنشان کرد: نظام ارزشی اسلام پیروز است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید مطالبه عمومی داشته باشیم تا اقتدار کشور از بین نرود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان