۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از پایگاه خبری صبح قزوین
کد خبر: ۲۱۱۸۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از پایگاه خبری صبح قزوین

سالار قاسمی با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از تلاش این رسانه در انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از پایگاه خبری صبح قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز (17 مردادماه) با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از تلاش این رسانه در انعکاس اخبار این حوزه تشکر و قدردانی کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری عرصه سخت و دشواری است و البته با شغل معلمی و آموزش و پرورش نیز وجه مشترک بسیاری دارد.

آگاهی بخشی و تلاش برای رشد جامعه از ویژگی‌های مشترک خبرنگاری با معلمی است
وی در ادامه آگاهی بخشی و تلاش برای رشد و توسعه جامعه را از ویژگی‌های مشترک خبرنگاری با معلمی برشمرد و گفت: هم‌اکنون نیز حوزه خبر و رسانه به عرصه رقابت سنگینی تبدیل شده است و کار خبرنگاری در واقع انعکاس رخدادها برای اطلاع رسانی جامع و صحیح به جامعه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت لازمه کار خبرنگاری است تا در کنار سایر مولفه‎هایی نظیر سرعت، دقت و صحت، که سه رکن مهم خبرنگاری است بتواند در این عرصه فعالیت موثری داشته باشد.
وی در ادامه با تشکر از صبح قزوین در انعکاس و پوشش اخبار آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم در آستانه شروع سال تحصیلی نیز با همکاری و تعامل مطلوب خبرگزاری ‌ها و اصحاب رسانه فضای مناسبی برای انعکاس اخبار مربوط به پروژه مهر و بازگشایی مدارس فراهم شود.
قاسمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آغاز سال تحصیلی در واقع عید آموزش و پرورش و بهار تعلیم و تربیت است لذا با تلاش اصحاب رسانه و ایجاد احساس وظیفه در وجود همه آحاد جامعه نسبت به فعالیت‌های آموزش و پرورش شاهد فضایی بانشاط و پویا باشیم.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران تلاش کنند تا همه احساس تکلیف کنند و آموزش و پرورش در زمینه آغاز سال تحصیلی تنها نباشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی جهت قدردانی از زحمات فعالان عرصه خبر در جهت آگاه سازی، خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است.

آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن فرهنگی و تعلیم و تربیتی در جامعه است
وی عنوان کرد: امروز ما نیازمند توسعه و مهندسی فرهنگی مناسب در جامعه هستیم به ویژه اینکه قزوین، استانی سیاسی و فرهنگی و مملو از دانشگاه‌ها، دانشجویان، افراد صاحب نظر و فرهیخته در عرصه‌های مختلف است.
قاسمی ادامه داد: مهندسی اجتماعی و فرهنگی جامعه امری دشوار است و این امر هم رسالت خبرنگاران را در عرصه اطلاع رسانی افزون می‌سازد و هم وظیفه مسئولان اموزش و پرورش را که مهمترین رکن فرهنگی و تعلیم و تربیتی در استان است، مضاعف می‌کند.
در ادامه امیرعلی رضایی مدیر مسئول صبح قزوین با تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در دفتر صبح قزوین گفت: فعالیت مدیران آموزش و پرورش را مدیریتی هوشمند و مدبرانه در خدمت به هم نوعان می‌دانیم.
وی افزود: خوشحالیم که در کنار رسالت اصلی عرصه خبر در آگاهی رسانی صحیح، انعکاس دهنده فعالیت مدیران آموزشی استان هستیم.
گفتنی است، مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با اهدای لوح تقدیر از خدمات پایگاه خبری صبح قزوین در انعکاس اخبار آموزش و پرورش قدردانی کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان