۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آقای روحانی! آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه نمی‌توانند به ایران عزت بدهند/ با بیان برخی جملات ملت ایران را تحقیر نکنید
کد خبر: ۲۱۱۷۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آقای روحانی! آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه نمی‌توانند به ایران عزت بدهند/ با بیان برخی جملات ملت ایران را تحقیر نکنید

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه عزت و اراده را اسلام، امام و رهبری به ما داده‌اند، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند به ایران عزت بدهند، با این جملات ملت ایران را تحقیر نکنید.

آقای روحانی! آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه نمی‌توانند به ایران عزت بدهند/ با بیان برخی جملات ملت ایران را تحقیر نکنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: از مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر تقاضا دارم که تذکرات امام خامنه‌ای با جدیت بیشتری عمل کنند، ما دغدغه نظام اسلامی را داریم و می‌خواهیم مسئولان به دور از شعار وارد میدان عمل شوند چرا که وضعیت کشور نگران‌کننده است.

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی شما پیش از این گفته‌اید که از رکود خارج شدیم،‌ در حالی که برون‌رفت از رکود تنها با عملی شدن اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود نه با نگاه به دست دشمنان.

سالک یادآور شد: آقای روحانی شما گفته‌اید برجام به ما عزت و آزادی اراده داده است، با برجام تحریم‌ها برطرف شدند اما می‌خواهم به شما بگویم که بهتر است به اصول 110 و 153 قانون اساسی که درباره ممنوعیت سلطه‌پذیری است، بیشتر توجه کنید؛ آقای روحانی! عزت و اراده را اسلام ناب، امام، رهبری، شهدا، آزادگان، ایثاگران و این مردم به ما داده‌اند و مشروعیت شما هم به خاطر عزت ملت ایران است.

سالک در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ گاه نمی‌توانند به ایران عزت بدهند، آقای روحانی! با این جملات ملت ایران را تحقیر نکنید.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان