۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین «حسن عباسی» با رفتارش پاسخ قاطعی را به ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی نشان داد
کد خبر: ۲۱۱۷۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

«حسن عباسی» با رفتارش پاسخ قاطعی را به ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی نشان داد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به خوشحالی ضد انقلاب از بازداشت «حسن عباسی» اشاره کرد و گفت: حسن عباسی این‌بار با رفتارش پاسخ قاطعی را به مدعیان و ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی داد.

«حسن عباسی» با رفتارش پاسخ قاطعی را به ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی نشان داد

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به اتفاقات اخیر که برای حسن عباسی پیش آمد، گفت: بازداشت «حسن عباسی» پژوهشگر دشمن‌شناس و متفکر انقلابی ما، هرچند ناشی از یک سوءتفاهم است، اما نشان داد که قوه قضائیه اقدام قاطعانه خود را انجام خواهد داد.

وی افزود: حسن عباسی به عنوان یک استاد انقلابی با متن عذرخواهی خود از ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران صحه‌ای بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود گذاشت.

منتظمی گفت: یقیناً مسئولین، اقدامات انقلابی را نسبت به کسانی که نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده و گاهی آن را ضعیف و گاهی مرده می‌خوانند انجام خواهند داد. همان کسانی که سعی داشتند بین نیروهای مسلح تفرقه بیاندازند و ناکام شدند.

 

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به خوشحالی ضد انقلاب از بازداشت «حسن عباسی» اشاره کرد و گفت: حسن عباسی این‌بار با رفتارش پاسخ قاطعی را به مدعیان و ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی داد. اینکه دشمنان داخلی و خارجی از بازداشت این استاد انقلابی خوشحالی می‌کنند نشان‌دهنده میزان و درجه انقلابی بودن استاد است که خار چشم دشمنان شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان