۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش تأسیس می‌شود
کد خبر: ۲۱۱۶۹۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

«سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش تأسیس می‌شود

نمایندگان مجلس با تأسیس «سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند.

«سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش تأسیس می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان لایحه تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی اعاده شده از شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار داده و با اصلاحاتی به منظور تأمین نظر این شورا به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، در راستای ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور ضمن تإکید بر ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی به منظور بهره‌گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش و پرورش و تأسیس مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و بهره‌گیری از ظرفیت قوانین بالادستی و مستند به سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و راهبردهای کلان و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین سند نقشه جامع علمی کشور با حفظ کارکردهای سیاستگذاری و نظارتی، «سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش تأسیس می‌شود. رئیس این سازمان، معاون وزیر است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان