۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعدام ۲ قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی قزوین
کد خبر: ۲۱۱۳۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۶ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

اعدام ۲ قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی قزوین

دو قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شدند.

اعدام ۲ قاچاقچی مواد مخدر در زندان مرکزی قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، طبق گزارشات رسیده به پلیس مواد مخدر، فردی بنام علیرضا. ه به دفعات مبادرت به حمل و توزیع مقادیر زیادی مواد مخدر از استان البرز به قزوین می‌نماید و از طریق واسطه‌های خود آنها را در قزوین به فروش می‌رساند.
پس از چند ماه رصد اطلاعاتی مشخص می‌شود وی قصد حمل مواد مخدر با خودروی سمند به قزوین را دارد.
با هماهنگی‌های بعمل آمده با مقام قضایی، پلیس بعد از تعقیب و گریز نهایتا با شلیک به خودروی نامبرده و مصدوم نمودن وی از ناحیه پا به هنگام فرار، نامبرده را دستگیر و از خودروی توقیفی 3 کیلو شیشه و 4 کیلو هرویین و 5 میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط میشود.
پس از انجام تحقیقات و بازجویی‌های فنی و در پی اعترافات وی، دو تن از تولید کنندگان مواد مخدر شناسایی و مامورین با اخذ نیابت از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای قزوین مجتبی. ن 37 ساله، متاهل، ساکن کرج و دارای 8 فقره سابقه کیفری و مجید. ح 33 ساله، متاهل، ساکن کرج و دارای 4 فقره سابقه کیفری را در باغی در مشکین دشت کرج دستگیر نموده و در بازرسی مقدار قابل توجهی مواد اولیه ساخت و تولید مواد مخدر و لوازم آزمایشگاهی مربوطه کشف میشود.
با قبول اتهامات وارده، دادگاه برای هر سه متهم حکم اعدام و مصادره اموال صادر شد.
گفتنی است حکم صادره درباره محکوم علیه علیرضا. ه سال گذشته به مرحله اجرا درآمده و در خصوص دو متهم دیگر ( مجتبی. ن و مجید. ح ) تقاضای عفو متهمین در دو مرحله توسط کمیسیون استانی و مرکزی عفو و بخشودگی مطرح که پس از انجام بررسی های لازم و عدم احراز شرایط، مردود اعلام می‌شود.
شایان ذکر است حکم صادره پس از تایید دادستانی کل کشور و موافقت ریاست محترم قوه قضاییه سحرگاه یوم جاری در ندامتگاه مرکزی قزوین به مرحله اجرا درآمد.
انتهای پیام/3009

منبع: سایت دادگستری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان