۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نرمش قهرمانانه حفظ اصول نظام است/ پیام شهیدان پیروی از ولایت است
کد خبر: ۲۱۱۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون ستاد کل نیروهای مسلح

نرمش قهرمانانه حفظ اصول نظام است/ پیام شهیدان پیروی از ولایت است

سردار ایزدی اظهارداشت:وقوع انقلاب اسلامی ایران مقدمه تحولات عظیمی در منطقه و جهان است.

نرمش قهرمانانه حفظ اصول نظام است/ پیام شهیدان پیروی از ولایت است

به گزارش صبح قزوین، سردار سرلشگر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات والفجر8 که در آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد قزوین برگزار شد با اشاره به پیروزی انقلاب در بهمن 57 آن را برگرفته از ولایت پذیری رزمندگان اسلام دانست.

وی در خصوص رهبری داهیانه امام راحل بیان داشت: حقیقتا که امام روح خدا بود و روح الهی را در کالبد ایران اسلامی دمید.
رزمندگان اسلام تمام افتخارشان این بود که راه و فرمان ولی فقیه را خط و مشی خود قرار دهند و این رمز پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف است.

ایزدی در ادامه افزود: انقلابی که این ایام، سالروز پیروزی ظفرمندانه آن را جشن می گیریم بنا بر قول امام راحل انقلاب ارزش ها است که بعثت، غدیر و عاشورا تبیین کننده آن هستند.

فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ماجرای فتح مکه توسط سپاهیان اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام در آن زمان، نابودی امپراطوری های شرق و غرب را وعده دادند و ما امروز با پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر منطقه و جهان شاهد تحقق آن وعده هستیم.
در انقلابی که به نام الله باشد شکست راه ندارد  و دیدیم و شنیدیم که چگونه این انقلاب طومار قدرت های غرب و شرق را در هم پیچید.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره)، این انقلاب را مقدمه  تحولات عظیم در منطقه برشمرد و تصریح کرد: در مدتی که در بوسنی حضور داشتم شاهد آن بودم کسانی که در محاصره بودند و می جنگیدند، می گفتند که ما از امام خمینی (ره) انگیزه و روحیه می گیریم.
در لبنان نیز جوانان عزیز حزب الله با همین انگیزه، لشگر تا بن دندان مسلح رژیم منحوس اسرائیل را به خاک ذلت کشاندند.

وی به تلاش دشمنان برای اضمحلال انقلاب اسلامی طی این سال ها اشاره کرد و بیان داشت: دشمن به دنبال این است که همانند وقایع سال 88 در داخل کشور عناصر و عوامل دست نشانده خود را فعال کند و از طرف دیگر در خارج از کشور با متحد کردن احزاب و گروه های به ظاهر مسلمان و شورانیدن آنها بر علیه نظام و انقلاب اسلامی توطئه و دسیسه خود را پیاده نماید.

سردار ایزدی در نهایت تحرکات دشمن را بی اثر برشمرد و افزود: این انقلاب با بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه مردم با حفظ وحدت به پیش خواهد رفت و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت.

وی به بیان پیشرفت های قابل توجه کشور طی سالیان پس از انقلاب پرداخت و اظهارداشت: اگر بر خلاف تبلیغات سوء دشمن نگاه منصفانه ای داشته باشیم، علیرغم تمامی تحریم ها و اقدامات دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف بالاخص علمی را در کشور شاهد هستیم.

مصطفی ایزدی در پایان، نرمش قهرمانانه را حفظ اصول نظام توصیف و از اقدامات برخی دولتمردان در زیر پا گذاشتن این اصول، گِله کرد.

سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین سخنران ابتدایی این برنامه بود.

در این برنامه نیز جمع کثیری از مسئولین ، فرماندهان و افسران ارشد نظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/1002/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان