۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انتقاد بروجردی و بشار اسد از اصرار برخی کشورها بر تداوم سیاستهای غیر عقلانی و حمایت از تروریسم
کد خبر: ۲۱۱۰۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتقاد بروجردی و بشار اسد از اصرار برخی کشورها بر تداوم سیاستهای غیر عقلانی و حمایت از تروریسم

رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران بارئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد. دو طرف در این دیدار مسائل مربوط به وضعیت منطقه و بین المللی و بازتاب آن بر وضعیت داخلی سوریه را بررسی کردند.

انتقاد بروجردی و بشار اسد از اصرار برخی کشورها بر تداوم سیاستهای غیر عقلانی و حمایت از تروریسم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری صبح قزوین ، «علاءالدین بروجردی » رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران امروز پنجشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «سانا»، دو طرف در این دیدار دیدگاههای مربوط به وضعیت منطقه و بین المللی و بازتاب آن بر وضعیت داخلی سوریه را بررسی کردند.

اسد و بروجردی همچنین تأکید کردند که پافشاری برخی از کشورها بر تداوم سیاستهای غیر عقلانی و حمایت از گروههای تروریستی برای تحقق اهدافی که به سود منافع ملتشان هم نیست، در گسترش پدیده تروریسم و ناامنی سایر کشورها تأثیر داشته است.

رئیس جمهور سوریه همچنین اظهار داشت، ملتهایی آینده منطقه را رقم خواهند زد که در برابر این سیاستها بایستند و جانفشانی کنند تا با تروریسم مقابله کرده و از کشورها و استقلال رأی خود حفظ کنند.

بروجردی نیز تصریح کرد پیروزیهای ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم در ادامه ایستادگی، مقاومت و پافشاری ملت سوریه برای دفاع از کشور خود در برابر تروریسم و حامیان آن است.

وی همچنین تأکید کرد که پیروزی سوریه می‌تواند نقشه همه منطقه را بار دیگر ترسیم کند.

بروجردی که هم اکنون در دمشق به سر می‌برد چهارشنبه (روز گذشته) با «هدیه عباس» رئیس پارلمان سوریه در دمشق دیدار کرد.

در این دیدار مسایل مهم مشترک و روابط سیاسی و اقتصادی دو طرفه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بروجردی به عمق روابط تاریخی میان دو کشور اشاره و تاکید کرد: این روابط، بسیار عمیق و ناگسستنی است.

وی در ادامه تأکید کرد که پیروزی‌های ارتش سوریه علیرغم متحد شدن 80 کشور در جنگ علیه دمشق، باعث خوشحالی و افتخار ایران است و تروریسم در حال بازگشتن به حامیان آن در اروپا و دیگر کشورهای توطئه‌کننده علیه سوریه است.

بروجردی تصریح کرد: «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه حامی ملت سوریه بوده و هست و ایستادگی وی در طول چند سال جنگ علیه سوریه که محور مقاومت را هدف قرار گرفته، باعث افتخار است.

 

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان