۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تجمیع و کارآمدسازی مراکز پژوهشی ستادکل و ارتقای کیفیت و تأمین هرچه بیشتر محتوا و متون علمی
کد خبر: ۲۱۰۹۵۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تجمیع و کارآمدسازی مراکز پژوهشی ستادکل و ارتقای کیفیت و تأمین هرچه بیشتر محتوا و متون علمی

سرلشکر باقری در حکم انتصاب سردار وحیدی تاکید کرد: با تجمیع و کارآمدسازی مراکز پژوهشی ستاد کل و ارتقای کیفیت و تأمین هرچه بیشتر محتوا و متون علمی، گام‌های اساسی در تعالی دانشگاه عالی دفاع ملی بردارید.

تجمیع و کارآمدسازی مراکز پژوهشی ستادکل و ارتقای کیفیت و تأمین هرچه بیشتر محتوا و متون علمی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری صبح قزوین ، سردار احمد وحیدی با حکم سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ریاست دانشگاه عالی دفاع ملی منصوب شد.

متن حکم سردار باقری خطاب به سردار وحیدی به شرح ذیل است:

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی

با اهدای سلام

بنا به پینشهاد اینجانب و تصویب مقام معظم فرماندهی کل قوا جنابعالی را که دارای سوابق ممتد و شایسته در امور نیروهای مسلح و مسائل راهبردی کشور و از ایمان، دانش و بینش عمیق برخوردار می‌باشید به عنوان رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی منصوب می‌نمایم.

با توجه به جایگاه رفیع این عالی‌ترین مجموعه آموزشی و پژوهشی نیروهای مسلح و مسئولیت سنگین‌ آن در تربیت فرماندهان و مدیران عالی و راهبردی نیروهای مسلح کشور انتظار می‌رود در مدت مسئولیت خود با تجمیع و کارآمدسازی مراکز پژوهشی ستاد کل و ارتقای کیفیت و تأمین هرچه بیشتر محتوا و متون علمی و با بکارگیری اساتید و پژوهشگران برجسته نیروهای مسلح و مراکز علمی راهبردی کشور گام‌های اساسی در تعالی دانشگاه عالی دفاع ملی بردارید.

توفیقات شما را در انجام وظایف محوله تحت رهبری‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان