۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین باید به فرمایش رهبری که آتش زدن کالای قاچاق است، عمل شود
کد خبر: ۲۱۰۹۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

باید به فرمایش رهبری که آتش زدن کالای قاچاق است، عمل شود

غلامرضا حسن‌پور بیان کرد: در برابر با کالای قاچاق باید قاطعانه ایستادگی کرد و اجازه ندهیم که کالای قاچاق وارد کشور شود، باید به فرمایش رهبری که آتش زدن کالای قاچاق است، عمل شود.

باید به فرمایش رهبری که آتش زدن کالای قاچاق است، عمل شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور صبح امروز(پنج شنبه) در همایش یادواره شهدای اصناف در مسجد آقاسید علی بازار، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار شهید بسیج اصناف با مال و جان خود تجارت کردند.
وی با بیان اینکه در تجارت باید در مسیر شهدا قرار گرفت، افزود: تاجران راستگو روز قیامت همراه با صدیقین و شهدا محشور می‌شوند.
حسن پور با اشاره به تاکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی مطرح کرد: نقش اصناف و کاسب باید در راه تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص شود.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: دشمن از راه اقتصادی در حال ضربه زدن به ایران است و ما اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم.
وی با تصریح بر اینکه برجام به کمک اقتصاد کشور نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات دشمن فریب است و آنان هیچ وقت نمی‌خواهند نقاط ضعف ما را به قدرت تبدیل کنند.
حسن پور تشریح کرد: ۱۳ راهکار جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با مشورت کارشناسان احصاء شده و در سایت بسیج اصناف ارائه شده است.
این مسئول در ادامه گفت: بازراریان و اصناف می‌توانند از این راهکارها استفاده کرده و با شناسایی نقاط ضعف در جهت تقویت اقتصاد کشور ایفای نقش کنند.
وی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به تولیدکنندگان کالای ایرانی خاطرنشان کرد: در برخورد با چنین قضیه‌ای ایشان کار یکی از بازاریان را در رسانه ملی مطرح کردند.

برجام به کمک اقتصاد کشور نخواهد آمد

حسن پور با اشاره به تشکیل سه کارگروه طلا و جواهر، لوازم خانگی و نساجی و پوشاک ابراز کرد: از رئیس بسیج اصناف استان تقاضا دارم تا کارگروه‌هایی را جهت ارائه راهکارهای بهتر اقتصادی تشکیل دهند.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: بازاریابی داخلی، صادرات، استفاده از ظرفیت‌ها و نیازهای استانی، صرفه جویی و مطالبات از مواردی است که باید مورد توجه اصناف و بازاریان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه کیفیت محصولات تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: بسیج اصناف با همکاری مجموعه‌های مختلف دولت از جمله بانک‌ها و اداره مالیاتی در جهت حمایت و تشویق تولید کنندگان کالای ایرانی اقداماتی را انجام می‌دهد.
حسن پور مطرح کرد: تخفیف عمده مالیاتی و بخشودگی جرائم از اقدامات عملیاتی و در حال انجام بسیج اصناف در حمایت از تولیدکنندگان کالای داخلی و ایرانی است.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان گفت: در برابر با کالای قاچاق باید قاطعانه ایستادگی کرد و اجازه ندهیم که کالای قاچاق وارد کشور شود، باید به فرمایش رهبری که آتش زدن کالای قاچاق است، عمل شود. 
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان