۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف و ضبط ۴۰۰هزار قطعه تخم ماهی قزل آلای غیرمجاز در قزوین
کد خبر: ۲۱۰۹۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مديركل دامپزشكي استان خبرداد:

کشف و ضبط ۴۰۰هزار قطعه تخم ماهی قزل آلای غیرمجاز در قزوین

نقیبی از کشف و ضبط تعداد ۴۰۰هزار قطعه تخم ماهی قزل آلای غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: باید با خودروهاي فاقد مجوز حمل دام و فرآورده‌هاي خام دامي در راههاي مواصلاتي استان برخورد قاطع شود.

کشف و ضبط ۴۰۰هزار قطعه تخم ماهی قزل آلای غیرمجاز در قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سید بهمن نقیبی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در دومین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین ضمن بر شمردن دلایل اهمیت استان قزوین از حیث صنعت دام و طیور و رتبه‌های بالای کشوری در تولید فرآورده‌های خام دامی همچون گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ و شیرخام، خواستار برخورد قاطع‌ با خودروهای فاقد مجوز حمل دام و فرآورده‌های خام دامی در راه‌های مواصلاتی استان شد.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه با تعامل بسیار خوب پلیس راه، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی استان، مکانیسم موثری از برخورد قاطع و سریع با حمل غیرمجاز دام در استان طراحی و اجرا گردیده است، لیکن شرایط بایستی به گونه‌ای مهیا گردد که حتی یک خودرو با محموله غیرمجاز دام در استان تردد ننماید.
این مسئول در ادامه، به ارائه آمار خودروهای غیر مجاز توقیفی در سال ۹۴ و چهار ماهه اول سال ۹۵ پرداخت و تصریح کرد: طی سال گذشته، ۱۲۲ خودرو و در چهار ماهه اخیر امسال ۲۸ دستگاه خودرو، متوقف و دام‌های توقیفی روانه کشتارگاه شده و یا جهت انجام عملیات سالم سازی دامپزشکی قرنطینه شده اند.
وی در پایان از کشف و ضبط تعداد ۴۰۰هزار قطعه تخم ماهی قزل آلای غیرمجاز و نیز توقیف و ضبط قریب به ۴ تن گوشت مرغ منجمد تاریخ گذشته، طی روزهای اخیر در استان خبر داد.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان