۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کسب ۱۰ رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط دانش‌آموزان قزوینی
کد خبر: ۲۱۰۹۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

کسب ۱۰ رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط دانش‌آموزان قزوینی

حجت الاسلام علی انصاری گفت: دانش‌آموزان قزوینی با شرکت در مسابقات کشوری توانستند ۱۰ رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز کسب نمایند.

کسب ۱۰ رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط دانش‌آموزان قزوینی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، بیست و سومین جلسه شورای تخصصی پرورشی و فرهنگی صبح امروز(پنج شنبه) در محل سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.
حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان فروین در این جلسه اظهار کرد: از رؤسای ادارات حوزه پرورشی و فرهنگی به خاطر پیگیری مطلوب فعالیت‌های حوزه پرورشی تشکر و قدردانی می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری افزود: دانش‌آموزان قزوینی با شرکت در مسابقات کشوری توانستند 10 رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز کسب نمایند.
انصاری عنوان کرد: همچنین کسب رتبه ششم در بخش دانش‌آموزی و رتبه چهارم در بخش فرهنگیان مسابقات پرسش مهر از دیگر موفقیت‌های استان در مسابقات کشوری بود.
معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین در پایان پیگیری امور مربوط به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و کسب رتبه برتر کشوری درجشنواره تجارب تربیتی و گروه‌های آموزشی درس پرورشی را نتیجه تلاش و زحمات همکاران بیان کرد.
در ادامه گزارشی از وضعیت اشتراک مجلات تربیت در سال تحصیلی95-1394 و وضعیت تسویه حساب نواحی و مناطق توسط مسئولین مربوطه ارائه و جهت اشتراک مجلات شش گانه تربیت توسط مناطق و نواحی در سال تحصیلی96-1395تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان