۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۲۱۴ نیروی فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس جذب می‌شوند
کد خبر: ۲۱۰۹۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت: ۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان :

۲۱۴ نیروی فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس جذب می‌شوند

خیراله رحمانی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی گفت: امسال ۲۱۴ نیروی فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان با توجه به موضوع بومی بودن و نیاز شهرستان‌ها جذب مدارس می‌شوند.

 ۲۱۴ نیروی فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس جذب می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز در جلسه رؤسای مناطق آموزش و پرورش مناطق استان در سالن جلسات این اداره کل اظهار کرد: در سال جدید به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ساماندهی بهینه نیروی انسانی استان قزوین با جدیت اجرا می‌شود.
وی افزود: هرگونه تغییر در حوزه نیروی انسانی باید در مسیر تحقق برنامه ساماندهی نیروی انسانی باشد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال طرح روستا مرکزی در استان اجرا نمی‌شود لذا 30 کلاس جدید در روستاها تشکیل می‌شود به طوریکه حتی در بعضی از روستاها با یک دانش‌آموز نیز کلاس تشکیل خواهد شد.
وی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر 95 افزود: امسال تعداد 214 نیروی فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان، جذب مدارس خواهند شد و در توزیع فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان موضوع بومی بودن و نیاز شهرستان مدنظر قرار گرفته است.
رحمانی تصریح کرد: اختصاص نیرو به مدارس دولتی از اولویت برخوردار است و در صورت تکمیل نیروی انسانی در مدارس دولتی، به مدارس غیردولتی(گروه دوم) نیرو اختصاص خواهد یافت.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی تعداد 1237 نفر متقاضی جابجایی در استان هستند و درخواست داده‌اند که با توجه به شرایط و ضوابط با 413 نفر موافقت شده است و 260 نفر نیز متقاضی انتقال به خارج از استان هستند که با 102 نفر موافقت شده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان