۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تألیف کتاب‌های بومی و اسلامی زمینه مناسبی برای ارائه فرهنگ دینی است
کد خبر: ۲۱۰۷۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۳ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله عابدینی در مراسم رونمایی از کتاب ایرانی آموزش زبان:

تألیف کتاب‌های بومی و اسلامی زمینه مناسبی برای ارائه فرهنگ دینی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در مراسم رونمایی از کتاب ایرانی آموزش زبان انگلیسی گفت: تألیف کتابهای بومی و اسلامی زمینه مناسبی برای ارائه فرهنگ دینی است.

 تألیف کتاب‌های بومی و اسلامی زمینه مناسبی برای ارائه فرهنگ دینی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم رونمایی از کتاب ایرانی آموزش زبان انگلیسی که ظهر چهارشنبه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تألیف چنین کتاب‌هایی زمینه مناسبی برای ارائه فرهنگ دینی، قرآنی و توحیدی است.
وی بیان کرد: ولادت این کتاب همانند ولادت یک فرزند است و باید از این بابت خداوند را شاکر باشیم و به مسئولان این طرح بی‌نظیر و اثرگذار خسته نباشید و تبریک بگوییم.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: قلب جوان مانند زمین خالی، مستعد است و باید توجه داشته باشیم که هر بذری در آن رشد نکند و محصولی در اختیار آنها قرار گیرد که با فرهنگ دینی و اسلامی ما منطبق و همراه باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: هر کسی زمینی را احیا کند، صاحب آن می‌شود و تألیف این کتاب در راستای احیای اسلامی و قرآنی زمین مستعد و آماده قلب جوانان قرار دارد.

وی به نفوذ و تحمیل فرهنگ غربی با روش‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: یکی از ثمرات چنین اقدامات مؤثری، جلوگیری از نفوذ و تحمیل فرهنگ غربی است.
عابدینی با تأکید بر اینکه اهمیت مرزهای فرهنگی کمتر از اهمیت مرزهای جغرافیایی نیست، افزود: اگر بخواهیم مرزهای جغرافیایی را حفظ کنیم باید یکی از زمینه‌هایی که بر روی آن سرمایه گذاری می‌کنیم، موضوع فرهنگ باشد.
امام‌جمعه قزوین یادآور شد: اگر فرهنگ جامعه‌ای تخریب و به انحراف کشیده شود، دین، سیاست، اقتصاد و همه زمینه‌های دیگر به انحراف کشیده می‌شود و در نهایت امنیت ملی آن جامعه به چالش کشیده خواهد شد؛ بنابراین باید با تولیدات فاخر فرهنگی از فرهنگمان در مقابل تهاجمات بیگانه دفاع کنیم.
وی تألیف کتاب ایرانی آموزش زبان انگلیسی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و اضافه کرد: باید این اقدام ارزشمند با این سبک و سلیقه در سایر عرصه‌ها توسعه پیدا کند تا دغدغه‌های رهبری محقق شده و کشور دچار تحول و پیشرفت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کارهایمان صاحب برکت شوند باید به خداوند ربط داشته باشند.
در ابتدای این مراسم محمدحسین فائزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گزارشی از تولید و انتشار کتاب ایرانی آموزش زبان انگلیسی ارائه داد.
گفتنی است این کتاب از سوی جهاد دانشگاهی استان قزوین تولید و منتشر شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان