۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جولان افیون خانمان سوز در مستطیل سبز/ زمین چمن آبیک در محاصره اراذل است
کد خبر: ۲۱۰۶۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۳ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک مطرح کرد

جولان افیون خانمان سوز در مستطیل سبز/ زمین چمن آبیک در محاصره اراذل است

قلی پور بیان کرد: نبود فنس و نیز نگهبان به عاملی برای تجمع ارازل اوباش و معتادین شده است که در این محل تجمع می‌کنند و هیچ برخوردی با این افراد صورت نمی‌گیرد.

جولان افیون خانمان سوز در مستطیل سبز/ زمین چمن آبیک در محاصره اراذل است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محمود الله قلی‌پور، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با اشاره به مشکلات زمین‌ و سالن‌های ورزشی شهرستان آبیک، اظهار داشت: زمین چمن آبیک متأسفانه با مشکلات زیادی روبرو است.
وی با بیان مشکلات زمین چن شهر آبیک مطرح کرد: از جمله مشکلات زمین چمن شهر آبیک می‌توان به نبود چمن مناسب، نبود زمین دو میدانی، نبود نیمکت ذخیره مناسب، نبود رختکن مناسب، نبود فنس، نگهبان و سایر موارد اشاره کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با اشاره به مشکلات به وجود آمده از نبود نگهبان و فنس در ورزشگاه زمین چمن آبیک و قشلاق متذکر شد: نبود فنس و نیز نگهبان به عاملی برای تجمع ارازل اوباش و معتادین شده است که در این محل تجمع می‌کنند و هیچ برخوردی با این افراد صورت نمی‌گیرد.
این مسئول با تأکید بر اینکه تجمیع ارازل و معتادین به مشکلی برای ورزشکاران تبدیل شده است؛ عنوان کرد: متأسفانه ورزشکاران به ویژه بانوان امنیت ندارند و ما نیز به علت این که توان مقابله با این افراد نیازمند حضور نیروی انتظامی است و کارمندان اداره ورزش نمی‌توانند با اینگونه افراد برخورد کنند زیرا توانایی اجرایی ندارند.

سالن‌های ورزشی نیازمند تأمین امنیت است

قلی‌پور با اشاره به اینکه در راستای کمک به هیئت‌های ورزشی سال‌های ورزشی را به هیئت‌های ورزشی واگذار کردیم، عنوان کرد: در جهت بهبود وضعیت سالن‌های ورزشی شهری، این سالن‌ها رت به هیئت‌های واگذار کردیم که در شهر آبیک و خاکعلی مجموعا ۱۰ سالن ورزشی وجود دارد که به هیئت‌های ورزشی واگذار شد.
وی با اشاره به مشکلات عمده سال‌های موجود شهری، تصریح کرد: سالن پیامبر اعظم و سالن بعثت با مشکل سیستم تهویه و نیز سیستم سرمایشی مواجه است؛ سالن ورزشی شهر خاکعلی به تعویض کفپوش نیازمند است؛ همه سالن‌ها به نصب محافظ دیوار نیازمند هستند؛ سیستم سرویس بهداشتی سالن پیامبر اعظم نیاز به تعمیر دارد؛ اینها همه گوشه‌ای از مشکلات سالن‌های ورزشی شهری شهرستان آبیک است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه سالن‌های ورزشی نیازمند تأمین امنیت است؛ متذکر شد: پشت سالن‌ها پاتوق ارازل و اوباش شده است که تا زمانی که فنس‌های دور زمین اصلاح نشود و یک فردی به عنوان نگهبان حاضر نباشد این مشکل رفع نخواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه ما امکان اجرایی و برخوردی نداریم و نیز با وجود مکاتبه با نیروی انتظامی هنوز جواب قابل قبولی ارائه نداده‌اند؛ عنوان کرد: اداره ورزش برای رفع این مشکل نیازمند اعتبار است و همچنین نیازمند همکاری نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/2002
منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان