۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین استقبال از ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در ساحل خزر
کد خبر: ۲۱۰۴۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

استقبال از ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در ساحل خزر

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از طرح احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در ساحل خزر خبر داد.

استقبال از ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در ساحل خزر

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین محمود صیدانلو با استقبال از پیشنهاد فرماندار شهرستان گلوگاه مبنی بر وجود ظرفیت احداث پیستی با قابلیت ملی و بین المللی در ساحل دریا و بین دو استان گلستان و مازندران گفت: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از این طرح به دلیل قابلیت های بالا برای تامین استاندارد زیرساخت های مورد نیاز در این حوزه حمایت می کند.

وی افزود: وجود زمین مناسب و کافی و البته بدون معارض و همچنین مهیا بودن شرایط استراتژیک به دلیل واقع شدن بین دو فرودگاه شهری از مزیت های پیشنهاد فرماندار شهرستان گلوگاه است.

بنا براین گزارش پیشتر محمدرضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه گفته بود: به خاطر آزاد بودن زمین های منطقه گلوگاه (داشتن محیطی باز و بدون ویلا) این منطقه تنها فضای مناسب برای اجرای طرح احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بوده که در نظر داریم بخشی از این زمین ها را از اداره منابع طبیعی درخواست کرده و در اختیار هیات اتومبیلرانی استان قرار دهیم.

وی با اشاره به وجود 5 هزار موتورسوار و اتومبیلران در این منطقه تاکید کرد: سوق دادن این ظرفیت از علاقمندان به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی باعث کاهش حجم تصادفات رانندگی می شود و شاهد پویایی و پیشرفت در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان