۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سلیمانی; تا جایی که من دیدم توپ عالیشاه از خط رد نشده بود/آنهایی که قانون را نمی‌دانند مطالعه کنند
کد خبر: ۲۱۰۳۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سلیمانی; تا جایی که من دیدم توپ عالیشاه از خط رد نشده بود/آنهایی که قانون را نمی‌دانند مطالعه کنند

دبیر کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض پرسپولیس به توپی که عالیشاه به دروازه فولاد زد واکنش نشان داد.

سلیمانی; تا جایی که من دیدم توپ عالیشاه از خط رد نشده بود/آنهایی که قانون را نمی‌دانند مطالعه کنند

غلامرضا سلیمانی در گفت‌وگو با  خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند ضربه سر عالیشاه به گل تبدیل شده است، اظهار داشت: من صحنه را دیدم اما فکر می‌کنم باید یک دوربین روی خط دروازه باشد تا بتوانیم بهتر اظهارنظرکنیم، اما تا جایی که من دیدم توپ به طور کامل از خط رد نشده بود و کمک‌داور با جای‌گیری خوب خود بهترین تصمیم را گرفت.

وی در مورد اظهارات بهنام ابوالقاسم پور در شبکه سوم سیما مبنی بر اینکه سید علی در حد و اندازه‌های بازی پرسپولیس و فولاد نبود، تصریح کرد: نمی‌خواستم در این خصوص صحبت کنم، اما زمانی که دیدم یک کارشناس مربیگری در مورد داوری حرف می‌زند آن هم در بازی که کم‌ترین اشتباه از سوی داور رخ داده است، نتوانستم تحمل کنم.

دبیر کمیته داوران فدراسیون فوتبال ادامه داد: بهنام ابوالقاسم‌پور مشکلات صنفی خود در شهرداری با سید علی را در تلویزیون تسویه حساب کرد. نمی‌دانم داور چه اشتباهی داشت که ابوالقاسم پور می‌گوید سید علی در حد و اندازه‌های این بازی نبوده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شاید بد نباشد که بدانید سید علی 5 سال است که در لیگ قضاوت می‌کند و کاندیدای بین‌المللی بود، سال گذشته هم کم‌ترین اشتباهات را داشت و دیدار حساس پرسپولیس و استقلال خوزستان را به‌خوبی قضاوت کرد. متأسفانه به‌جای اینکه اقایان بازی را آنالیز کنند می‌گویند داور در حد و اندازه این بازی نبود.

وی گفت: کدام کارشناس داوری تاکنون یک مسابقه فوتبال را آنالیز فنی کرده است، آقایان به چه حقی این حرف‌ها را از طریق شبکه سه سیما بیان می‌کنند و در هفته‌های اول ذهنیت مردم را خراب می‌کنند، همه می‌دانند که ابوالقاسم‌پور یک پرسپولیسی است و با این حرف‌ها تمام هواداران پرسپولیس فکر می‌کنند واقعاً داوری بد بوده است.

دبیر کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات خطیبی هم عنوان کرد: اقایان وقتی قانون را نمی‌دانند بهتر است مطالعه کنند، بازیکنی که مانع به جریان انداختن بازی توسط دروازه‌بان شود، خطا کرده و اگر جلوی ضدحمله را گرفته باشد، مستحق دریافت کارت زرد است. من فکر می‌کنم ترکی اشتباه نکرده و قانون را اجرا کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان