۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شرکت "دانش محور البرز" رتبه سطح یک کنترل کیفیت را کسب کرد
کد خبر: ۲۱۰۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۱ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

برای هشتمین سال متوالی؛

شرکت "دانش محور البرز" رتبه سطح یک کنترل کیفیت را کسب کرد

شرکت دانش محور البرز از واحدهای فناور مستقر در پارک علم وفناوری قزوین برای هشتمین سال متوالی رتبه سطح یک کنترل کیفیت مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، بسته‌بندی سلولزی و تعیین ماهیت مواد را کسب کرد.

شرکت "دانش محور البرز" رتبه سطح یک کنترل کیفیت را کسب کرد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری  صبح قزوین ،شرکت دانش محور البرز که در پارک علم و فناوری قزوین مستقر است، یکی از واحدهای فناور استان در حوزه علوم آزمایشگاهی محسوب می‌شود که به عنوان همکار اداره کل استاندارد اقدام به انجام پروژه‌های مختلف می‌کند.

عبدالحسینی، مدیرعامل شرکت دانش محور البرز با اشاره به قوانین و ضوابطی که به صورت سالانه از سوی کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برای ارزیابی واحدهای فناور آزمایشگاهی انجام می‌شود، اظهار کرد: این ارزیابی با دقت بالا و در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف اجرایی صورت می‌پذیرد که در نهایت یک واحد فناور می‌تواند بین درجه یک تا سه را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: با توجه به رعایت استانداردهای مختلفی که سال‌های گذشته صورت گرفته علاوه بر رفع نیازهای استان در زمینه ارائه خدمات متنوع آزمایشگاهی، رتبه‌های مطلوبی نیز از سوی مسئولان برای شرکت در نظر گرفته شده است.

عبدالحسینی استفاده از نیروی انسانی کارآمد، متخصص و توانمند را در شرکت دانش محور البرز یکی از امور برجسته‌ای دانست که در ثبت موفقیت‌های این واحد فناور موثر بوده است.



انتهای پیام/1404



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان