۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آخوندی بی‌عرضه نتوانست ۸ کیلومتر اتوبان همت را به کرج وصل کند/ خانم‌های نماینده ۱۸ نفر بودند که یکی از آنها را باد برد
کد خبر: ۲۰۹۹۴۰ نویسنده: شیدا یاوری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۰ ساعت: ۱۷:۵۸ ↗ لینک کوتاه

حاشیه‌های سخنرانی قدرت‌الله علیخانی در سفر به الموت غربی(روستای روح آباد):

آخوندی بی‌عرضه نتوانست ۸ کیلومتر اتوبان همت را به کرج وصل کند/ خانم‌های نماینده ۱۸ نفر بودند که یکی از آنها را باد برد

نماینده مجلس ششم عنوان کرد: هشت ماه مانده بود به پایان دولت قبل، اتوبان همت قرار بود به کرج وصل شود، همان وقت مصاحبه کردند که این پروژه تا خرداد سال دیگر انجام می‌شود اما بعد از گذشت سه سال و نیم این آخوندی وزیر بی‌عرضه دولت روحانی نتوانست ۸ کیلومتر اتوبان را به کرج وصل کند.

آخوندی بی‌عرضه نتوانست ۸ کیلومتر اتوبان همت را به کرج وصل کند/ خانم‌های نماینده ۱۸ نفر بودند که یکی از آنها را باد برد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شیخ قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته(شنبه) برای شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به روستای روح آباد واقع در بخش الموت غربی سفر کرد.
وی در ابتدای سخنرانی خود، این سفر را توفیق الهی دانست و از شیخ علی عمران رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه که سبب دعوتش شده بود، سپاسگزاری کرد.

خدا به شما صبر بدهد!!

شیخ قدرت علیخانی در این مجلس در بین مردم این روستا گفت: ما امروز به وعده عمل کردیم آمدیم خدمت شما، اما چه آمدنی واقعا خدا به شما عزت بدهد، صبر بدهد چون در این چنین دیار الموت زندگی می‌کنید و به مسئولین هم خیر بدهد که نمی‌دانند مردم در چه دره و تپه‌ای زندگی می‌کنند.
وی ادامه داد: ما از بالا که به ته دره نگاه می‌کردیم آقای قاسمی هم از این سفر بی‌زار بود و می‌گفت چطوری آمدید؟ ما از آمدن پشیمان بودیم، اما توفیقی شد تا در جلسه سوگواری امام هشتم حضور پیدا کنیم( البته اشتباها امام ششم را هشتم خطاب کردند.)
علیخانی در ادامه با تعریف از مداح و سخنران مراسم یعنی حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: خوشحالم که یک علیخانی هم در اینجا حضور دارد و یک علیخانی هم الان به جمع ما اضافه شد( منظور رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قزوین بود که خطاب به وی گفت: حضرت عباسی باید هر چه امکانات دارید بیاورید به این روستاها،).
و در ادامه جلسه مداح پاسخ محبت شیخ قدرت را با صلوات داد.

خانم‌های نماینده 18 نفر بودند که یکی از خانم‌ها را باد برد

در ادامه این جلسه مشاور پارلمانی هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از خانم زرآبادی نماینده قزوین در مجلس گفت: این دوره قزوینی‌ها همت کردند یک خانم فرستادن مجلس و هیچ دوره‌ای نداشتیم که این تعداد خانم وارد مجلس شوند، البته 18 نفر بودند که یکی از خانم‌ها را باد برد!! شورای نگهبان صلاحیتش را رد و انتخاباتش را هوا کردند!!، خانم مینو خالقی که من در جلسات وی را دیده بودم، خانمی بسیار باشخصیت و حاذق و استاد دانشگاه بود و شوهرش هم خیلی باشخصیت و محترم بود، اما تقدیر این بود که در این دوره در مجلس حضور پیدا نکند.
وی ادامه داد: من نماینده نیستم اما در مجلس رفت و آمد می‌کنم و تعداد خانم‌هایی که هم اکنون در مجلس هستند 17 نفرند که بحمدالله همه آنها با بحث اصلاحات و با دولت همفکرند و ما تشکر می‌کنیم از مردم قزوین که یک خانم را انتخاب کردند و امیدواریم که این شیوه ادامه داشته باشد و دوتا، سه تا هم اگر انتخاب کنند ما مشکلی نداریم و خانم زرآبادی هم در مجلس با تذکراتی که می‌دهند، خوب درخشیدند که تشکر می‌کنم، هر کسی در هر جریانی باشد چه با دولت باشد چه نباشد هم خط باشد یا نباشد و اگر خدمت کند ما دستشان را می‌بوسیم و نوکر آنها هم هستیم.

حمله به مدیران جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و راه و شهرسازی

علیخانی همچنین عنوان کرد: همانطور که استاندار محترم هفته گذشته هشدار داد، بعضی‌ها نتوانستند خود را تطبیق بدهند و تلاش لازم را داشته باشند و مدیران ادارات مهم و حساس هستند؛ مثل جهاد که نصف مشکلات مردم با اداره جهاد و کشاورزی استان است، یکی از آنها صنایع و معادن بود که بخشی از مشکلات صنعت به آنها مربوط می‌شود و هشدار دیگر استاندار به معاونین خودش مربوط می‌شد که باید زودتر آنها را اصلاح کند.
وی در در ادامه خطاب به قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش، از وی می‌پرسد، دیگر کدام اداره بوده که قاسمی به کمک شیخ می‌آید و می‌گوید: اداره راه و شهرسازی.
علیخانی ادامه می‌دهد: امان، امان از وزیرش گرفته تا ادارات استان‌ها، صد رحمت به نیک زاد. من به جهانگیری همان زمان که داشتند وزرا را انتخاب می‌کردند گفتم از نیک زاد استفاده کنید و وی گفت اگر بنا بر استفاده از وزاری دولت قبل باشد از او استفاده می‌کنیم اما متاسفانه استفاده نکردند.
مخالف سرسخت احمدی نژاد بودم و از اسمش هم دوری می‌کنم، چون مضر است
نماینده مجلس ششم در ادامه افزود: من مخالف سر سخت احمدی نژاد بودم و هم اکنون نیز مخالف او هستم، از اسمش هم دوری می‌کنم، زیرا مضر برای اسلام است، برای انقلاب و جامعه و رهبری و برای همه چیز مضر است؛ اما وزرایش که کار می‌کردند ما هم قبول داشتیم. عزیران ما دنبال کار هستیم، امکانات در شهرها به حد کافی وجود دارد؟ پس روستاها چی؟ پس مردم چی؟
وی بیان کرد: اگر اشتباه نکنم یک آماری بود نمی‌دانم 60 یا 600 نمی‌دانم، آمار درباره راه‌های روستایی کشور بود.
در این موقع شیخ قدرت حتی با کمک گیری از بخشدار هم نتوانست عدد دقیق را بیان کند.
وی ادامه داد: مجموعه راه‌های روستایی وضعیت خوبی ندارند، توجیهشان این است که پول نداریم؛ اگر پول بدهید که عمه و خاله من هم کار می‌کنند!! مدیر توانمند آن است که کار کند بعدا برود پولش را بگیرد.

آخوندی وزیر بی‌عرضه دولت بعداز سه سال نتوانست 8 کیلومتراتوبان را به کرج وصل کند

وی با بیان اینکه قرار است هرکس کار می‌کند بگوییم!! باید انصاف بخرج بدهیم، اذعان کرد: یک نمونه عرض می‌کنم خبرنگاران هستند امیدوارم منعکس کنند و هفته قبل هم در الموت گفتم؛ هشت ماه مانده بود به پایان دولت قبل اتوبان همت قرار بود به کرج وصل شود، همان وقت مصاحبه کردند که این پروژه تا خرداد سال دیگر انجام می‌شود اما بعد از گذشت سه سال و نیم این آخوندی وزیر بی‌عرضه دولت روحانی نتوانست 8 کیلومتر اتوبان را به کرج وصل کند و بهانه آنها هم این بود که 250میلیاردتومان هزینه دارد و در مسیر پادگان‌ها هست! علیخانی اضافه کرد: اینها بهانه است، زیرا خیلی از پروژه‌ها در تهران و جاهای دیگر در سر راه پادگان‌ها قرار گرفت که مقام معظم رهبری برای رفع مشکل مردم دستور عبور از پادگان‌ها را صادر کردند، دولت گدای 250 میلیارد تومان پول نیست، پول دارند و من باور نمی‌کنم که پول نداشته باشند، مسئولین بیایند اتوبان را باز کنند تا مردم یک نفس بکشند.
مشاور پارلمانی هاشمی در ادامه گفت: پروژه الموت به تنکابن همان جاده اکبرآباد، قرار بود در سال 96 مورد بهره برداری قرار بگیرد، اما می‌گویند تا سال 99 تکمیل می‌شود اگر این جاده ساخته می‌شد مردم ناچار نبودند ساعت‌ها در ترافیک جاده چالوس و کرج بمانند و از این طریق راحت تر سفر می‌کردند .

حمایت از برجام به شیوه جدید ( بدون اجازه رهبری توافقی امضاء نمی‌شود)

علیخانی در ادامه افزود: دولت با فشارهای متعددی روبروست، من یک جمله درباره برجام بگویم، نه تنها دولت روحانی بلکه اگر دولت هاشمی بود و یا دولت خاتمی و یا حتی دولتی بالاتر از اینها بود قطعا بدون اذن رهبری نمی‌توانستند قرارداد و یا توافقی صورت بدهند. آقایان یک سنگی را نادان به چاهی انداخته بود!! یادتان هست که می‌گفت آنقدر قطعنامه صادر کنید ... جمله‌اش آنقدر زشت بود که تکرار نمی‌کنم.
وی ادامه داد: اما همین قطعنامه‌ها و تحریم‌ها برداشته شد با زور دولت و قوه قضاییه و مجلس به تنهایی نبود؛ این سه قوه با اجازه و تدبیر رهبری توانستند، زیرا رهبری مجوز دادند تا با آمریکا مذاکره بشود، این معجزه ای بود که با تدبیر رهبری، دولت توانست این مشکل را حل کند، تا زمانی که ولایت فقیه در کشور حاکم باشه هیچ دولتی نمی‌تواند کاری بر خلاف او انجام دهد.
علیخانی در پایان گفت: صحبت‌های خانم زرآبادی را خوب گوش دادید لاکردارها نوبت به ما آخوندها رسید بی حال شده‌اید؟!
انتهای پیام/

دیدگاه ها

ناشناس / ۱۰ مرد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

مردم هم از بردن اسم تو کراحت دارند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان