۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ارائه‌ كار فرهنگي در ديدار از ايثارگران ضروري است
کد خبر: ۲۰۹۸۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۰ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان:

ارائه‌ كار فرهنگي در ديدار از ايثارگران ضروري است

علی‌اکبر معینیان گفت: ارائه‌ كار فرهنگي در اجراي طرح ديدار از خانواده شاهد و ايثارگر ضروري است.

ارائه‌ كار فرهنگي در ديدار از ايثارگران ضروري است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، علی‌اکبر معینیان، بازرس گروه ارزیاب اعزامی از بنیاد مرکز و معاون تعاون بنیاد سمنان، پس از پایان ارزیابی معاونت تعاون بنیاد استان قزوین، در جلسه هماهنگی بازرسان اعزامی از بنیاد مرکز، اظهار کرد: ديدار از خانواده شاهد و ايثارگر از مهم‌ترين برنامه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران است.
معاون تعاون بنیاد شهيد و امور ايثارگران سمنان افزود: اين برنامه در بين كاركنان بنياد استان قزوين به خوبي نهادينه شده و همه آنها خود را موظف به اجراي آن مي‌دانند.
وي با اشاره به نيروهاي جديدالورود بنياد قزوين گفت: اين نيروها دلسوز، انقلابي، متعهد و با انگيزه هستند كه بايستي از ظرفيت‌هاي آنان در ارائه‌ خدمات به جامعه ايثارگران استفاده بهينه كرد.
اين مسئول با بيان اينكه كاركنان بنياد قزوين در ديدار از جامعه ايثارگران احساس مسئوليت كرده و خود را مقيد به اجراي آن مي‌دانند، افزود: انجام اين ديدارها در جويا شدن از حال آنها و رفع مشكلاتشان تاثير بسزايي داشته است.
وي با اشاره به اينكه بايستي در اجراي طرح ديدار از خانواده شاهد و ايثارگر، به سمت فرهنگي شدن حركت كنيم تا تاثيرات آن دو چندان شود، افزود: با ارائه‌ كار فرهنگي در ديدارها مي‌توان بيشتر مشكلات خانوادگي، مذهبي، اعتقادي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي خانواده‌ها را برطرف كرد.
معاون تعاون بنیاد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان با اشاره به آسيب‌هاي اجتماعي موجود در جامعه گفت: بايد براي كاركنان بنياد آموزش‌هاي دوره‌اي برگزار كنيم تا بتوانيم از ظرفيت‌ها آنها در پيشگيري و مبارزه با اين آسيب‌ها در خانواده شاهد و ايثارگر بهره ببريم.
معینیان گفت: مديركل به همراه معاونان بنياد استان هر هفته ضمن برگزاري جلسه شوراي اداري در يكي از شهرستان‌ها، برنامه ديدار از خانواده شاهد و ايثارگر را در دستور كار خود قرار دادند كه انجام اين مهم از نقاط مثبت عملكرد بنياد تعاون قزوين است.
اين مسئول افزود: همچنين عملكرد كاركنان تعاون بنياد در اشتغال‌زايي خانواده شاهد و ايثارگر، مناسب‌سازي گلزار شهدا، ثبت ملي گلزارهاي شهدا، عيادت از بيماران بستري شده در بيمارستان و برنامه‌ريزي براي ديدار از جامعه ايثارگران مطلوب بوده است.
معینیان با اشاره به پرداخت وام مسكن به جامعه ايثارگران گفت: برخي از بانك‌هاي عامل در دادن وام‌ها مقاومت‌ مي‌كنند كه بايستي تعامل و ارتباط كاركنان با بانك‌هاي مختلف تقويت شود تا بتوانيم به درصد بيشتري از خانواده شاهد و ايثارگر وام پرداخت كنيم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

ولی اله لامعی / ۱۱ آبا ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

سلام.معاون تعاون بنیادشهید.خواهشمندیم نسبت به اجرائی شدن مصوبه وام مسکن سال 95 اقدام وپیگیری جدی فرمائید. شما رابه حرمت به خون شهدا و فقط برای خدا .اقدام کنید.اکثر خانوادهای شهدا وجانبازان به امیداینکه مهرماه به بانک معرفی بشوند. قولنام نوشته اند.و حالا در مشکلات عدیده بسرمیبرند.تشکر
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان