۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین سید حسن نصرالله را شاگرد امام می‌دانیم نه کسی که فرزندش حکومت دینی را برنمی‌تابد
کد خبر: ۲۰۹۷۵۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سید حسن نصرالله را شاگرد امام می‌دانیم نه کسی که فرزندش حکومت دینی را برنمی‌تابد

نماینده طلاب و فضلای همدانی در حوزه علمیه قم گفت: سید حسن نصرالله را شاگرد امام(ره) می‌دانیم نه کسی که فرزندش حکومت دینی را برنمی‌تابد.

سید حسن نصرالله را شاگرد امام می‌دانیم نه کسی که فرزندش حکومت دینی را برنمی‌تابد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی شامگاه امروز در جمع اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع دو شهید دوران دفاع مقدس در همدان اظهار کرد: شهادت، شیوه و منش اهل بیت(ع) است که ما نیز به عنوان رهروان مکتب ائمه معصومین(ع) باید در این راه طی طریق کنیم.

وی با اشاره به سالگرد عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد که 131 شهید از این استان ولایتمدار تقدیم کرده است، گفت: وعده خون شهید اضمحلال حقیقی آل یهود، آل سعود و منافقان است.

نماینده طلاب و فضلای همدانی در حوزه علمیه قم با بیان اینکه روزی نیز شاهد تشییع تابوت نفاق در منطقه خواهیم بود، اضافه کرد: آنهایی که تشییع پیکر شهید را سیاسی می‌دانند از لو رفتن فیش‌های نجومی خود در ترس و واهمه هستند.

وی افزود: کسانی که فلسفه شهید و شهادت را نمی‌دانند از ولایت امام راحل و مقام معظم رهبری جرعه‎نوش نشده‌اند.

رضوی اظهار کرد: کسانی که نتوانستند فرهنگ شهادت را حتی به منزل شخصی خود قبل از نوشتن خاطرات خودشان ببرند؛ شرایط طوری شده که عضوی از اعضای خانواده آنها حکومت دینی را برنمی‌تابد و نظام اسلامی را زیر سؤوال می‌برد.

نماینده طلاب و فضلای همدانی در حوزه علمیه قم افزود: ما این فرد را شاگرد و همراه امام راحل نمی‌دانیم؛ ما سید حسن نصرالله را شاگرد امام می‌دانیم.

وی با بیان اینکه شهدا اهداف نظام را هدفگذاری کردند، اظهار کرد: راه شهدا راهی است که صلابت و سلامت را برای ما رقم می‌زند.

انتهای پیام/3140/ج20/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان