۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین رهبری; نتایج جوانان هندبالیست فقط یک اتفاق بود/ رسیدن به قهرمانی میانبر ندارد
کد خبر: ۲۰۹۷۳۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رهبری; نتایج جوانان هندبالیست فقط یک اتفاق بود/ رسیدن به قهرمانی میانبر ندارد

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: نتایجی که تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی کسب کرد ناکامی نه، بلکه یک اتفاق بود.

رهبری; نتایج جوانان هندبالیست فقط یک اتفاق بود/ رسیدن به قهرمانی میانبر ندارد

مهدی رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درخصوص نتایج تیم ملی هندبال جوانان ایران در پانزدهمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا اظهار داشت: من به شخصه شاهد بودم که همه برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند. ملی‌پوشان در سخت‌ترین شرایط فشرده‌ترین تمرینات را برگزار کردند. کیوان صادقی به عنوان سرمربی مردانگی کرد و تمام وقت در خدمت تیم ملی بود.

وی ادامه داد: مهدوی به عنوان رئیس فدراسیون هم هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد. رسیدن به قهرمانی و موفقیت هیچ میانبری ندارد، بلکه باید طبق برنامه و کم کم جلو رفت تا با گذشت زمان بتوانیم به اهداف خود برسیم.

کارشناس هندبال ایران با بیان اینکه ساختار هندبال پایه مشکل دارد، عنوان کرد: مسئولان فدراسیون امسال را سال آموزش نامگذاری کرده‌اند، چراکه به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید روی رده‌های پایه بیشتر کار کنند. اگر نسلی که هم‌اکنون در حال پرورش است به رده سنی جوانان و بزرگسالان برسد آن وقت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تنها راه پیشرفت این است که به هندبال پایه توجه بیشتری داشته باشیم.

رهبری خاطرنشان کرد: نتایج تیم جوانان غمگین کننده بود، چون من دیدم که چقدر تلاش کردند. به هر حال امیدوارم در آینده این نتایج جبران شود. واقعیت این است که ملی‌پوشان ایران تجربه رقابت زیاد را ندارند. بازیکنان باید آنقدر رقابت کنند که در جریان مسابقات غافلگیر نشوند.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ادامه داد: باید به گونه ای کار کنیم و نسلی را پروش دهیم که در آینده چنین مشکلی نداشته باشند. بازیکنان باید یاد بگیرند تا برای تیم‌ها احترام قائل شوند، اما از هیچ تیمی نترسند. نتایجی که کسب شده را ناکامی نمی‌دانم، بلکه یک اتفاق بود.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان