۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سردار سلیمانی سرباز خستگی‌ناپذیر دفاع از حریم اسلام است
کد خبر: ۲۰۹۶۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سردار سلیمانی سرباز خستگی‌ناپذیر دفاع از حریم اسلام است

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دفاع از اسلام ویژگی مردان مخلص خدا است، گفت: سردار سلیمانی سرباز خستگی‌ناپذیر دفاع از حریم اسلام است.

سردار سلیمانی سرباز خستگی‌ناپذیر دفاع از حریم اسلام است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از یزد، معاون وزارت اطلاعات پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره 10 شهید روحانی، طلبه و شهدای دانشجوی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس الگویی تمام عیار و عینی از مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای ما از اهل بیت(ع) الگو گرفتند، بیان کرد: آنها الگویی شایسته برای طی مسیر زندگی خود انتخاب کردند و خود نیز الگویی کامل برای جوانان به شمار می‌روند.

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه برخی از نام‌آوران امروز جنگ در دوران دفاع مقدس از روستاها و از دل محرومیت به دفاع آمدند و امروز اسطوره‌هایی بزرگ هستند، افزود: بسیاری از نوجوانان آن زمان با دست بردن در شناسنامه‌های خود به آب و آتش زدند تا خود را برای دفاع از حریم اسلام و کشور به جبهه‌ها برسانند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی‌ها همچنین نبوغ برخی از فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس بیان کرد: این افراد افتخار کشور هستند و چه آنها که شهید شدند و چه آنها که اکنون در سنگرهای دیگر در حال دفاع از کیان اسلام هستند، مایه افتخار کشور، انقلاب و اسلام هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های سردارانی همچون سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی از روستاهای کرمان با پای برهنه در دوران دفاع مقدس رزمندگان را هدایت و فرماندهی می‌کرد و امروز نیز افتخار میهن اسلامی است.

معاون وزارت اطلاعات از سردار سلیمانی به عنوان سرباز خستگی‌ناپذیر دفاع از کیان اسلام یاد کرد و افزود: همه فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس نیز از چنین ویژگی‌هایی برخوردار بودند.

وی، اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران دانست و بیان کرد: برگزاری مراسم‌های عزاداری، یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم.

به گزارش صبح قزوین ، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) یادواره شهدای روحانی، طلبه و دانشجوی شهرستان ابرکوه در پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد کوثر شهرک صفائیه برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ت40/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان