۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مهران غفوریان;بحث های داخلی ما ربطی به شبکه های ماهواره ای ندارد
کد خبر: ۲۰۹۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۹ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

تودهنی غفوریان به شبکه‌های ماهواره‌ای

مهران غفوریان;بحث های داخلی ما ربطی به شبکه های ماهواره ای ندارد

هر واکنشی اعم از شکایت رسمی و اعتراض که نشان بدهم ارتباطی به این شبکه ها ندارد، من حتی پاسخی به تماس های این رسانه ها نمی دهم، افتخارم این است که در ایران هستم و ...

مهران غفوریان;بحث های داخلی ما ربطی به شبکه های ماهواره ای ندارد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه ادبیات برخی نشریات داخلی درباره هنرمندان حتی در صورت وجود اختلاف نظر درست نیست، گفت: من در اعتراض به اهانت نشریه ای به هنرمندان، هر واکنشی نشان بدهم ارتباطی به شبکه های ماهواره ای معاند ندارد و هیچ وقت پاسخی به تماس این رسانه ها نداده ام.

مهران غفوریان در واکنش به سوء استفاده شبکه های ماهواره ای معاند از اعتراض وی نسبت به مطلب توهین آمیز یک نشریه داخلی به فارس گفت: من در واکنش به اهانت نشریه ای که متاسفانه در آخرین شماره خود، شان خود و هنرمندان این مرز و بوم را رعایت نکرده بود واکنش نشان دادم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: با آنکه من در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی فعالیت ندارم اما انتقاد من در فضای مجازی پخش شد و در ادامه نیز به شبکه های ماهواره ای رسید که من حتی برای نام بردن نیز آنها را به رسمیت نمی شناسم و آنها اقدام به سوء استفاده کردند که باید بگویم مسایل داخلی ما ارتباطی به آنها ندارد.

غفوریان همچنین ادامه داد: من در واکنش به اهانت آن نشریه اقدامی انجام داده ام و هر واکنشی اعم از شکایت رسمی و اعتراض که نشان بدهم ارتباطی به این شبکه ها ندارد، من حتی پاسخی به تماس های این رسانه ها نمی دهم، افتخارم این است که در ایران هستم و برای شاد کردن مردم این کشور تلاش می کنم و نحوه اعتراض من ربطی به این شبکه های معلوم الحال که بیشتر به فکر خودشان هستند ندارد. 

وی در پایان گفت: توقعم از نشریات کشور خیلی بیشتر است و این نحوه ادبیات نسبت به هنرمندان حتی در صورت اختلاف نظر نیز درست نیست.

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان