۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فوت سه بیمار دياليزى به علت عفونت روده‌اى/مشكلی در غذای بيمارستان سينا وجود نداشته است
کد خبر: ۲۰۹۶۲۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فوت سه بیمار دياليزى به علت عفونت روده‌اى/مشكلی در غذای بيمارستان سينا وجود نداشته است

رييس بيمارستان سينا شهر كارون گفت: فوت بيماران به علت عفونت روده ای بوده است.

فوت سه بیمار دياليزى به علت عفونت روده‌اى/مشكلی در غذای بيمارستان سينا وجود نداشته است
حسينى نژاد رييس بيمارستان سينا كارون در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛بيان كرد:بخش دياليز بيمارستان سينا ٨٥ بيمار دارد و روزانه نصف اين تعداد برای دريافت خدمات درمانی به اين بخش مراجعه می كنند.

وی ادامه داد:روز دوشنبه چهار مردادماه ،٥٠ بیمار دياليز شده با حال عمومی مناسب مرخص شدند که روز سه شنبه ،٥ نفر از آنها با علائم تب ،تهوع ،استفراغ و اسهال خونی به اورژانس اين بيمارستان مراجعه كردند.

حسينی نژاد افزود:مراجعه كنندگان تحت درمان قرار گرفته اما به علت وجود نقص ايمنی شديد، سه نفر از آنها به تناوب در روزهای چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه فوت می کنند. با وجود فصل گرما، علت مرگ عفونت هاى روده اى تشخيص داده شده است .

وی تصريح كرد: عدم رعايت بهداشت فردی و ارتباط دهانی-مدفوعی، اين بيماران را دچار عفونت شديد كرده است.چراكه دستگاه های بخش دياليز و غذاى بيمارستان كه مورد استفاده بقيه بيماران نيز بوده ،هيچ مشكلی نداشته و ندارند.
 
رييس بيمارستان سينا يادآور شد:بخش دياليز اين بيمارستان درجه يك كشوری است و سيستم تصفيه ، پالايش و پيش پالايش آب بيمارستان با بهترين كيفيت در يك ماه اخير اصلاح شده است.

انتهای پيام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان