۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین چرا مدیران استان در فتنه اقتصادی "زمین‌خواری هفت سنگان" به میدان نیامدند و سکوت کرده‌اند؟
کد خبر: ۲۰۹۴۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۸ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

چرا مدیران استان در فتنه اقتصادی "زمین‌خواری هفت سنگان" به میدان نیامدند و سکوت کرده‌اند؟

آیت الله عبدالکریم عابدینی با اشاره به مطالبی در روشنگری دسیسه‌های دشمنان در برجام بیان کرد: گلایه من به مدیران استان این است که چرا در فتنه اقتصادی زمین خواری هفت سنگان برای روشنگری به میدان نیامدند؟ آیا مهم‌تر از این مسئله هم در استان وجود دارد؟

چرا مدیران استان در فتنه اقتصادی "زمین‌خواری هفت سنگان" به میدان نیامدند و سکوت کرده‌اند؟
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه شهر قزوین با اشاره ایه 105 سوره بقره اظهار کرد: خدای متعال در این آیه به مسلمانان توصیه کرده است که به ستمگران تکیه نکنید که زمینه نابودی و آتش گرفتن شما را فراهم می‌کنند، حال عده‌ای به ما انتقاد کرده‌اند که چرا صحبت‌های تندی مطرح می‌کنید؟ در صورتی که کلام ما برگرفته از قرآن است.
وی در ادامه افزود: ایات 118 و 119 سوره آل عمران از مواردی که عامل عصبانیت دشمن است، می‌گوید و بیان می‌کند که دشمن از خشم انگشتان خود را می‌جود، حتی خدای متعال در قرآن به دشمنان اسلام می‌گوید از عصبانیت بمیرید، این آیات نحوه عملکرد و تعامل ما را با دشمنان مشخص می‌کند.
این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه شیطنت، بغض و نفاق نسبت به مسلمانان جزو لاینفک دشمنان اسلام است، عنوان کرد: امروز مدافعان برجام بیشتر از مخالفان آن در داخل کشور طمع تلخ بدعهدی آمریکا را چشیده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز برجام به عنوان حربه و ابزاری در دست دشمن قرار دارد تا در مواقع ضرور از آن در جهت دستیابی به منافع خود استفاده کنند.

مدیران استان باید برای مبارزه با تخلفات اداری از ما پیشقدم تر باشند

عابدینی ادامه داد: حامیان برجام زمانی در دوره انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از آن بهره گرفتند و هم اکنون نیز در سکوت برجام را در کما نگه داشته‌اند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال بعد آن را به میدان آورده و دوباره بهره برداری داشته باشند.
وی با اشاره به موضوع زمین خواری در هفت سنگان اذعان کرد: در نمازجمعه هفته گذشته موضوع تخلف در تغییر اراضی این منطقه را با مردم در میان گذاشتم و این روشنگری جلوی ضرررسانی به منافع و سرمایه‌های ملی را گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: گلایه امروز من از مدیران استانی این است که چرا در فتنه اقتصادی تغییر اراضی هفت سنگان برای روشنگری به میدان نیامدند و اقدامی نکردند؟ آیا دفاع از مال مردم کم اهمیت تر از مسائلی مانند ایجاد اشتغال و رفع رکود و حل مشکلات اقتصادی است؟
وی حفظ منافع و سرمایه‌های ملی را جزو وظایف همه مسئولان دانست و گفت: مدیران استان باید برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و مبارزه با تخلفات اداری از ما پیشقدم تر باشند.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به تحولات اخیر کشور یمن بیان کرد: وضعیت شیخ عیسی رهبر شیعیان یمن شبیه امام خمینی در انقلاب ایران است، باید در این کشور مردم وارد صحنه شده و با حمایت جدی از رهبر خود زمینه نجات خود را نیز فراهم کنند.
وی در ادامه با اشاره به در پیش داشتن هفته کرامت عنوان کرد: با حضور حضرت معصومه(ع) در قم زمینه علم آموزی در کشور و حتی جهان فراهم شد و امروز از همه کشورهای دنیا در قم طلبه در حال تحصیل حضور دارد.
عابدینی در پایان گفت: برای نابودی تفکر داعشی که با بی رحمی کودکان بی گناه را در مقابل مردم سر می‌بُرد و کرامت انسانی را لگدمال می‌کند؛ باید با تمسک به ولایت و علوم اهل بیت کرامت انسانی را حفظ کرد.
انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان