۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد/ حضور وزیر دادگستری در هتل هما
کد خبر: ۲۰۹۳۵۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد/ حضور وزیر دادگستری در هتل هما

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های رزمی در مشهد مقدس برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد/ حضور وزیر دادگستری در هتل هما

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از فدراسیون ورزش‌های رزمی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های رزمی با حضور شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش، حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری، کاتب نماینده مردم سمنان،کاظمی نماینده مردم ملایر،پژمان فر نماینده مردم خراسان رضوی در محل هتل هما مشهد مقدس پایان یافت.

شعبانی بهار در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد محمود رشیدی رییس و مجموعه فدراسیون ورزش های رزمی، گفت: فدراسیون ورزش های با رشد صد و سی شش درصدی در بعد ورزش همگانی توانسته در رتبه نخست در بین 51 فدراسیون قرار گیرد، در ادامه به تنوع و تعدد رشته تحت پوشش فدراسیون رزمی اشاره کرد و از عملکرد فدراسیون در تمام مناسبت های ملی با توان حداکثری تقدیر کرد.
وی ادامه داد: بسیار خرسندم از این که در این مجمع شاهد حضور افراد شاخص نظام هستم و این حضور را به فال نیک می‌گیریم، با توجه به تشکیلات موجود این فدراسیون کار سنگینی بر دوش دارد.
پورمحمدی وزیر دادگستری در این مجمع، گفت: خوشنودم از این که مجمع در مشهد مقدس و جوار آقا امام رضا برگزار شده است، جامعه ورزش بزرگترین جامعه است و تنوع ورزش گسترده ترین است، نظامات و قوانین حاکم در ورزش محکم ترین است و در قیاس آماری ورزش رزمی نسبت به رشته پر طرفدار فوتبال خانواده رزمی را پر اهمیت توصیف کرد.
پور محمدی در ادامه، افزود: با توجه به اهمیت ورزش در پیشگیری از وقوع بزه و برقراری سلامت در جامعه نقش فدراسیون را در این میان بسیار مهم و موثر دانست و حمایت از ورزشکاران را اولویت برنامه ها ارزیابی کرد.
محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با ارایه گزیده از عملکرد این فدراسیون در سال گذشته، گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی با توجه به وسعت رشته های تحت پوشش و حضور در گیمز های معتبر در سطح جهان فعالیت های گسترده ای دارد، در سال های گذشته در کنار کسب مدال های مختلف در بعد توسعه ورزش همگانی به نتایج خوبی دست یافتیم.
رشیدی از عملکرد ویژه در عرصه بین الملل یاد کرد و افزود: کسب سه کرسی اخیر نایب رییسی اول فدراسیون جهانی وکوتورین، ریاست فدراسیون آسیایی و کوتورین و مهمتر از همه عضویت در کمیته اجرایی بازی های آسیایی از دستاورد های اخیر فدراسیون است و در ادامه برنامه میزبانی 23 فدراسیون تحت پوشش Aimz را در برنامه داریم که پس از المپیک و پارالمپیک میزبان 23 رییس فدراسیون جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/س
 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان