۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین واکاوی دل نکندن نوبخت از استانی که سهمیه حزب اعتدال و توسعه شد
کد خبر: ۲۰۹۲۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۷ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

به بهانه احتمال سفر چندباره آقای سخنگو به کرمانشاه؛

واکاوی دل نکندن نوبخت از استانی که سهمیه حزب اعتدال و توسعه شد

بر اساس شنیده ها بعد از تمام سفرهای پر بار نوبخت برای کرمانشاه، وی هفته آینده باز هم به این استان سفر خواهد کرد.سفرهایی که از سوی بسیاری از رسانه ها و حتی مدیران دولت یازدهم مورد انتقاد بوده و نسبت به تبعات آن برای کرمانشاه سخنان گوناگونی بیان شده است.

واکاوی دل نکندن نوبخت از استانی که سهمیه حزب اعتدال و توسعه شد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت پر تردد ترین مدیر کابینه روحانی به کرمانشاه بوده است.

 

سفرهایی که از سوی بسیاری از رسانه ها و حتی مدیران دولت یازدهم مورد انتقاد بوده و نسبت به تبعات آن برای کرمانشاه سخنان گوناگونی بیان شده است.

 

شاید مشهور ترین قول به نقل از یکی از مشاورین استانداری کرمانشاه باشد. او در توصیف افول جایگاه دولت روحانی در میان مردم استان اینگونه سخن گفت: " نوبخت پدر دولت روحانی را در آورده است"

 

بسیاری از کارشناسان سیاسی  معتقدند نوبخت به عنوان دبیر کل حزب دولتی اعتدال توسعه در سفرهای استانی خود به دنبال ادای دین به این تشکیلات است. او شورای مشورتی ویژه ای را در استانها به محوریت اعضای اعتدال توسعه تشکیل داد که بیشترین کارکرد آن در تهیه لیست های انتخاباتی بود که البته شکست سنگینی را در اسفند ماه 94 متحمل شد.

 

او در یکی از سفرهای استانی خود به کرمانشاه راه انتصاب برادر دبیر حزب اعتدال توسعه شاخه کرمانشاه را به عنوان شهردار این شهر هموار کرد. انتصابی که یکی از عجیب ترین چالش های شهر را به وجود آورد. شهردار مذکور بعد از استیضاح های متعدد حاضر به ترک پست نمی شد که نهایتا با حکم قوه قضاییه برکنار شد.

 

اجازه نفوذ ویژه به رییس حزب اعتدال توسعه شاخه کرمانشاه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان هم از تبعات مدیریت حزبی برای کرمانشاه بوده است.

 

نوبخت در جلسه شورای اداری کرمانشاه با حضور رئیس جمهور نیز دل دادگی خود به حزب متبوعش را نشان داد. او که متوجه عدم حضور رئیس حزب اعتدال و توسعه کرمانشاه در جلسه مذکور شد سراسیمه او را به نشست فراخواند تا برادران حزب اعتدال توسعه (رئیس حزب و شهردار معزول) خودی به رییس جمهور نشان دهند.

 

بر اساس شنیده ها بعد از تمام این سفرهای پر بار نوبخت برای کرمانشاه او هفته آینده باز هم به استان سفر خواهد کرد... رایزنی های او برای آینده استان کرمانشاه برای بسیاری از فعالان رسانه ای و سیاسی کرمانشاه موجب نگرانی شده است...

انتهای پیام/1404

منبع: مرصاد

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان