۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۰ كيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
کد خبر: ۲۰۹۰۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان :

۱۰ كيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف مقدار ده کيلو و ۱۰۰گرم مواد مخدر از نوع ترياك و هروئين در استان خبر داد.

 ۱۰ كيلوگرم مواد مخدر در قزوين کشف شد
سرهنگ محسن قلي پور، رئیس پلیس مواد مخدر استان قزوین، در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به کشف مواد مخدر در استان اظهار کرد: به دنبال انجام فعاليتهاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر و کسب خبر مبني بر خريد موادمخدر از استانهاي جنوبي و فروش آن دراستان قزوين توسط يکي از شهروندان ، اين خبر به صورت ويژه دردستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تاكستان قرار گرفت .

وی تشریح کرد: پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعتي مشخص شد نامبرده با يک دستگاه خودروي ولوو مقداري مواد از نوع ترياک از استانهاي جنوبي خريداري و قصد تحويل آن در شهرستان تاکستان را دارد که كه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با استقرار چند ساعته در مسير حرکت نامبرده ، وي را با مشخصات اعلامي شناسايي وپس از تعقيب و مراقبت در محل تحويل  مواد ، راننده "ولوو " و خريدار دستگير را و به همراه دو دستگاه خودروي ولوو و پرايد به پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان انتقال دادند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان در ادامه افزود: ماموران پليس در بازرسي دقيق از خودروي ولوو مقدار سه کيلو و 100 گرم ترياک که به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف کردند.

قلي پور ابراز کرد: در اقدامي ديگر ماموران عمليات ويژه مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و فني از ورود مقاديري مواد مخدر از طريق يک قاچاقچي به استان مطلع و شناسايي  و دستگيري  اين قاچاقچي در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان  قراگرفت.

وي بیان کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با  همکاري ماموران شهرستان البرز  خودوري اين قاچاقچي را  نرسيده  به  شهرستان البرز شناسايي و متوقف  که پس از بازرسي از خودرو  مقدار شش کيلوگرم ترياک و يک کيلو گرم هروئين کشف شد.

این مقام انتظامی در پايان یاد آور شد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان