۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رسیدگی به بیش از ۴۰ مورد شکایات مردمی در تیر ماه سال جاری
کد خبر: ۲۰۹۰۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد:

رسیدگی به بیش از ۴۰ مورد شکایات مردمی در تیر ماه سال جاری

عبدالعلی دربندی زاده گفت: در تیرماه سال جاری ۴۲ مورد از شکایات و گزارشات مردمی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارسال شده بود، رسیدگی شد.

رسیدگی به بیش از ۴۰ مورد شکایات مردمی  در تیر ماه سال جاری

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، عبدالعلی دربندی­‌زاده، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین  با اشاره به رسیدگی سازمان تاکسیرانی به شکایات مردمی اظهار کرد:یکی از مأموریت های ذاتی واحد بازرسي سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی رسیده به سازمان است.

وی گفت: بر این اساس تمام شکایات و گزارشات مردمی رسیده از سوی شهروندان بلافاصله پیگیری شده و رأی مربوط به آن­ها صادر می­شود تا در سریع­ترین زمان ممکن با تاکسیرانان خاطی برخورد شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در تیر ماه سال جاری نیز 42 مورد از شکایات رسیده از سوی شهروندان رسیدگی شده است که سه مورد به هیئت انضباطی و یک مورد به کمیسیون خطوط سامان ارسال شد.

دربندی­‌زاده گفت: از مجموع شکایات رسیده از سوی شهروندان 12 مورد تلفنی، 26 مورد حضوری و 6 مورد نیز پیامکی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دریافت کرایه اضافه، توهین،  ایجاد مزاحمت تاکسی­های گردشی برای تاکسیرانان فعال در خطوط، از مهمترین تخلفات یک ماه گذشته برخی از تاکسیرانان بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان می­توانند شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی  120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 ارائه نمایند.

انتهای پیام/1404 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان