عبدالعلی دربندی زاده گفت: در تیرماه سال جاری ۴۲ مورد از شکایات و گزارشات مردمی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارسال شده بود، رسیدگی شد.
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، عبدالعلی دربندیزاده، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به رسیدگی سازمان تاکسیرانی به شکایات مردمی اظهار کرد:یکی از مأموریت های ذاتی واحد بازرسي سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی رسیده به سازمان است.
وی گفت: بر این اساس تمام شکایات و گزارشات مردمی رسیده از سوی شهروندان بلافاصله پیگیری شده و رأی مربوط به آنها صادر میشود تا در سریعترین زمان ممکن با تاکسیرانان خاطی برخورد شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در تیر ماه سال جاری نیز 42 مورد از شکایات رسیده از سوی شهروندان رسیدگی شده است که سه مورد به هیئت انضباطی و یک مورد به کمیسیون خطوط سامان ارسال شد.
دربندیزاده گفت: از مجموع شکایات رسیده از سوی شهروندان 12 مورد تلفنی، 26 مورد حضوری و 6 مورد نیز پیامکی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: دریافت کرایه اضافه، توهین، ایجاد مزاحمت تاکسیهای گردشی برای تاکسیرانان فعال در خطوط، از مهمترین تخلفات یک ماه گذشته برخی از تاکسیرانان بوده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان میتوانند شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 ارائه نمایند.
انتهای پیام/1404
دیدگاه ها