۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چند همسری؛ خط مشی سرکردگان گروه‌های تروریستی+ تصاویر
کد خبر: ۲۰۸۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

بهره‌کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک زندگی گروه‌های تروریستی؛

چند همسری؛ خط مشی سرکردگان گروه‌های تروریستی+ تصاویر

موضوع چند همسری یکی از ویژگی‌های بارز سرکردگان گروه‌های تروریستی در عصر حاضر است.

چند همسری؛ خط مشی سرکردگان گروه‌های تروریستی+ تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،آن طور که از اسناد و شواهد برمی‌آید، سرکرده گروه تروریستی داعش تاکنون چندین همسر اختیار کرده و سرکرده کنونی شبکه تروریستی القاعده دست کم ۴ بار ازدواج کرده است. مسعود رجوی نفر اول گروه تروریستی منافقین است که جدای از حرم‌سرای خود تاکنون سه بار ازدواج کرده است.

با کمی تامل در این رابطه مشخص می‌شود که موضوع چند همسری یکی از ویژگی‌های بارز سرکردگان گروه‌های تروریستی در عصر حاضر است.

به‌عبارت دقیق‌تر می‌توان گفت که بهره‌کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک زندگی گروه‌های تروریستی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می‌کنند، باشد. سازمان‌های اطلاعاتی به همسران سرکردگان گروه‌های تروریستی به عنوان اهدافی ارزشمند می‌نگرند، چرا که برخی از این افراد به نوبه خود در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب قرار دارند.

چند همسری؛ خط مشی تمامی رهبران گروه‌های تروریستی جهان + تصاویر

البته مردها نیز در این ساختار برده‌اند، اما به دلیل بینش منحط و شخصیت بیمار سرکردگان این گروه‌ها، زنان بردگان جنسی محسوب می‌شوند. این گروه ها در سرتاسر جهان پراکنده هستند؛ از آفریقا تا آمریکای مرکزی و غرب آسیا؛ ولی همه‌شان با دو ویژگی مشخص یعنی خشونت‌طلبی و تبدیل زنان به بردگان جنسی شناخته می‌شوند.

ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش

سواستفاده جنسی از زنان توسط این گروه به ویژه سرکردگی آن در خاک عراق آن قدر گسترده و وسیع است که مقامات سازمان ملل متحد نیز از وضعیت انسانی و سوء‌استفاده جنسی از دختران و زنان عراقی به دلیل حضور گروه‌های تروریستی داعش در خاک این کشور، ابراز نگرانی عمیق کرده‌اند.

چند همسری؛ خط مشی تمامی رهبران گروه‌های تروریستی جهان + تصاویر

آن طور که از اسناد و شواهد برمی‌آید، سرکرده گروه تروریستی داعش تاکنون چندین همسر اختیار کرده است که یکی از آنها سجی الدلیمی است. این زن به همراه سه فرزند خود پس از دستگیری در مرز لبنان در دمشق بازداشت بود و سپس در چارچوب توافق تبادل گروگان‌ها با شبه نظامیان معارض و دولت سوریه به لبنان منتقل شده است. اطلاعات اندکی از اعضای خانواده البغدادی در دست است، زیرا این اطلاعات توسط گروه‌های تروریستی محرمانه نگاه داشته می‌شود.

اسامه بن لادن

سرکرده پیشین شبکه تروریستی القاعده در مجموع ۶ همسر داشته است. نام همسر نخست بن لادن که عموزاده وی نیز بوده نجوا غانم از شهروندان سوریه است. وی پیش از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ از همسرش جدا شد و افغانستان را ترک کرد. شاید وی که از ۱۵ سالگی به همسری اسامه ۱۷ ساله در آمده بود، هرگز گمان نمی‌کرد زندگی‌اش تا این حد با فعالیت‌های تروریستی گره بخورد.

دومین همسر بن لادن نیز با ادامه فعالیت‌های تروریستی شوهرش، از وی جدا شد. بن لادن ازدواج ناموفق دیگری نیز با یک زن سودانی در سال ۱۹۹۴ داشت که پس از چند روز به جدایی انجامید.

چند همسری؛ خط مشی تمامی رهبران گروه‌های تروریستی جهان + تصاویر

سه همسر دیگر بن لادن تا زمان مرگ وی در سال ۲۰۱۱ در حومه اسلام آباد در کنارش ماندند. آخرین آنها امل که نوجوانی بیش نبود در سال ۱۹۹۰ با بن لادن آشنا شد و سال‌ها به عنوان زن تحت تعقیب‌ترین تروریست جهان، زندگی مخفیانه‌ای را در کنار وی تجربه کرد. همسران و فرزندان بن‌لادن یک سال پس از کشته شدن وی توسط نظامیان آمریکایی در پاکستان بازداشت بودند تا این که به عربستان تحویل داده شدند.

ایمن الظواهری سرکرده کنونی شبکه تروریستی القاعده

سرکرده کنونی شبکه تروریستی القاعده دست کم ۴ بار ازدواج کرده است. عزا نخستین همسر الظواهری در ابتدا اطلاعی نداشته که همسر پزشکش به شکلی مخفیانه فعالیت تروریستی انجام می‌دهد. وی بر خلاف خواسته‌اش با ۴ فرزندش به افغانستان برده می‌شود و مدتی بعد در اثر یک حمله هوایی کشته می‌شود.

همسر بعدی الظواهری امیمه حسن نام دارد که خود از تندروهاست. وی در سال ۲۰۱۰ با انتشار نامه سرگشاده مدعی شد تمام زنان باید فرزندانشان را در راه اقدامات تروریستی و عشق به اعتقاد و مرگ تربیت کنند.

چند همسری؛ خط مشی تمامی رهبران گروه‌های تروریستی جهان + تصاویر

سعید علی الشهری مرد شماره دو القاعده

مرد شماره دو شبکه تروریستی القاعده در عربستان، پس از آزادی از زندان گوانتانامو با وفا که زنی بیوه بود، آشنا شد. وفا افکاری رادیکال داشت که به خاطر آن از همسر نخستش جدا شده بود و دومین همسرش نیز به خاطر عضویت در القاعده و فعالیت تروریستی کشته شده بود. پس از آن که الشهری برای تشکیل القاعده شاخه یمن به این کشور رفت، وفا نیز با وی همراه شد.

نام وفا به عنوان نخستین زن در فهرست تروریست‌های خطرناک پلیس بین‌الملل قرار گرفت. وی در سال ۲۰۱۰ از زنان عربستانی خواست به فعالیت‌های تروریستی در یمن که وی آن را جهادی می‌نامید، بپیوندند. هر چند الشهری در سال ۲۰۱۳ در یمن کشته شده، اما همسرش وفا همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

چند همسری؛ خط مشی تمامی رهبران گروه‌های تروریستی جهان + تصاویر

مسعود رجوی سرکرده گروه تروریستی منافقین

مسعود رجوی سرکرده گروه تروریستی منافقین است و به غیر از حرم‌سرایی که داشت سه بار ازدواج کرد. اولین همسر وی اشرف ربیعی بود که در ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۰ در حمله نیروهای دولتی به مخفیگاهش در تهران کشته شد. همسر دوم وی دختر ابوالحسن بنی‌صدر بود که پس از دوره کوتاهی به طلاق انجامید. سومین همسر وی مریم قجر عضدانلو است که در سال ۱۳۶۳ به دستور مسعود رجوی از همسر سابقش مسعود ابریشم‌چی جدا و به عقد وی درآمد. 

از سال ۱۳۶۸ به بعد نیز به طور سیستماتیک در تمامی تشکیلات منافقین زنان از شوهرانشان جدا گردیدند. فاز تکاملی آن ایجاد طبقه خاص زنان، که با انتخاب رجوی کنار هم قرار می‌گرفتند با نام شورای سرکردگی بود. این زنان تحت نظارت مستقیم مریم رجوی مجبور می‌شدند با مسعود رجوی همبستر شوند. بدین ترتیب وی اعتقادات و مناسک فرقه‌ای را برای بهره برداری جنسی از زنان ایجاد کرد و تحت این پوشش به آنان تجاوز می کرد.

چند همسری؛ خط مشی تمامی رهبران گروه‌های تروریستی جهان + تصاویر

کمی تامل در گروه‌های تروریستی ما را با این سوال درگیر می‌کند که چرا در تمامی گروه‌های تروریستی مثل داعش، منافقین، جبهه‌النصره و بوکوحرام تحت عنوان‌های جعلی مثل رقص رهایی و جهاد نکاح دست به گناه کبیره رابطه جنسی نامشروع می‌زنند. پاسخ روشن است؛ این گروه‌های به ظاهر مسلمان زیر پرچم اسلام مارکسیستی هستند، یعنی خط مشی‌ای که هدفی جز تخریب اسلام ندارد. راهبرد همه این گروه‌ها اصلی‌ترین راهبرد کمونیستی است که می‌گفت: هدف وسیله را توجیه می‌کند.


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان