۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اشغال پست‌های مهم یک وزارتخانه توسط خانواده آقای وزیر
کد خبر: ۲۰۸۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم شاهین‌شهرخبرداد:

اشغال پست‌های مهم یک وزارتخانه توسط خانواده آقای وزیر

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از اشغال پست‌های مهم یکی از وزارتخانه‌ها توسط داماد و برادر خانم‌های آقای وزیر خبر داد.

اشغال پست‌های مهم یک وزارتخانه توسط خانواده آقای وزیر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و اطلاعات به دست آمده در یکی از وزارتخانه‌ها آقای وزیر برادر خانم خود را به عنوان قائم مقام یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه و برادر خانم دیگر خود را نیز به عنوان مشاور IT خود منصوب کرده است.

وی افزود: این آقای وزیر داماد خود را به عنوان دستیار ویژه گماشته‌ و فرزند وی در همه بخش‌های وزارتخانه می‌چرخد و همه کاره و در وزارتخانه فعال مایشاع است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: متاسفانه ما اینگونه مسائل را در بسیاری از دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به ویژه توسط اعضای شورا داریم و مشاهده چنین وضعیتی هستیم.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در سازمان فرهنگی یکی از شهرداری‌ها که اخیرا به آنجا مراجعه داشتم مشاهده کردم هر یک از اعضای شورا تعداد 4-5 نفر از نزدیکان خود را در این سازمان مشغول به کار کرده است و وقتی به رئیس آن مجموعه گفتم این مجموعه را به چه شکل مدیریت می‌کند به من پاسخ داد من به هیچ وجه نمی‌توانم این مجموعه را مدیریت کنم و همه را به حال خود واگذاشته‌ام چرا که وقتی به هر یک از این نیروها امر و نهی می‌کنم از طرف عضو شورا تحت فشار قرار می‌گیرم و من برای اینکه موقعیت کاری‌ام را از دست ندهم به نیروهای تحت امر خود حرفی نزنم.

وی در پایان افزود:‌ اینگونه اقدامات برخلاف اصل سوم قانون اساسی که بر تساوی حقوق مردم تاکید دارد و همچنین برخلاف اصل 23 قانون اساسی است که دولت را موظف کرده شرایط اشتغال را برای همگان ایجاد کند.

انتهای پیام/1404
منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان